Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Idag er vi 7 mnd vi:-))) Gleder meg til å treffe deg snart igjen, håper jeg har fått en tann eller to til det så vi kan bite litt på lekene sammen! Ha en fin dag:-) Stor våt suss fra Hannah c,")
Ronja65 Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Tusen takk i lige måde:-)). Utrolig så fort tiden går.....Vi gleder oss også til å møte dere snart igjen.:-)) Thyra har vært en tur inne hos naboen, og fått lit påfyll av babyleker, for hun har nemlig blitt veldig gla i og leke... Sjekkt med snille naboer:-)).
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2006 Ja det er det jammen! Vi får nye naboer nå snart - de holder på å pusse opp hele leiligheten og de har en liten pike som er ca 2 mnd eldre enn Hannah - det er jo bare helt toppen det:-))) Og så skal de ha tvillinger i juni!!! De var nok litt i sjokk over det, men jeg sa at da fikk de sende inn den "eldste" til oss, så kunne hun og Hannah være litt tvillinger også;-))
Ronja65 Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Ojoj. Ja det kan bli travelt for dem. Det blir jo nesten trillinger det:-))Men det er alltid fint med en vennine som nabo. Naboens datter er akkurat 10 mnd eldre en Thyra. Men jeg er sikker på at når de blir litt større så blir de gode venniner.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2006 Ja, det kan bli mange artige konstellasjoner ut av disse små tenker jeg;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå