Gå til innhold

noen med sjakkmønstret gulv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

på kjøkken? i hvilket materiale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har!!

Syns det er veldig stilig...

Vi kjøpte hvite og sorte vinyl fliser,som vi la i snipp....

Det har nok blit litt stygt,har hatt det i 4 år-men mulig det holder seg litt bedre hvis man boner det!

Skrevet

Vi har ikke, men jeg synes det er kjempefint.

Skrevet

Vi har sorte og hvite på gulvet på kjøkkenet og er veldig fornøyde! Det er den forrige eieren av huset som la flisene - tror de er vinyl av industrikvalitet. Veldig gode og holdbare. Har ligget der i flere år og ser bra ut enda.

Skrevet

Jeg har store fliser i 30x30 på gulvet mitt i sjakk-mønster. Det er NYDELIG når det er nyvasket, men ser fort helt jævelig ut om det kommer litt smuler! ;)

Vi fikk til råd å ikke kjøpe helt sorte og helt hvite, men veldig lys gråmelert og veldig mørk gråmelert. Det er jeg veldig glad for at vi gjorde! de ser hvite og sorte ut om du ikke går helt nærme, men jeg tør ikke tenke på hvor møkkete de hadde sett ot om de var helt hvite! :(

I tillegg har vi brukt nesten svart fuge. det ble mye penere enn lysegrå som jeg har sett hos en venninne.

Husk at et slikt gulv er veldig dramatisk, og drar alles oppmerksomhet til seg, så du bør kompansere med noe "kraftfullt" i skulderhøyde og, så ikke rommet virker tungt i bunnen. Vi har løst dette problemet med en hylle i sterk kontrastfarge over benken. Før vi satt opp hylla ble gulvet rett og slett for dominerende.

Lykke til! :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Har slikt gammelt vinylbelegg på kjøkkenet, er kjempefornøyde.

Når vi fiksa opp kjøkkenet så skifta vi det ikke ut, selv om det trengs, fordi vi finner ikke maken noe sted. (diagonalt mønster), så vi lurer på å legge vinylfliser, men disse er noe større i firkantene enn det vi har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...