Reveenka Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Det lille haigullet spiser ordentlig mat - gaper og skriker for å få mer! Jeg begynte å bli bli engstelig for at det var jeg som måtte stå for matserveringen pr.pupp frem til barnehagestart...c",), men da er den saken i boks! Og som en hyggelig bonus - ungen sov fra 20 til 04.30 i ett strekk! så jeg følte meg faktisk uthvilt da jeg våknet i natt siden jeg hadde fått meg nesten 6 timer søvn - sammenhengende!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Jippi!! Er det ikke moro når de begynner å spise ordentlig mat? De er jo bare så nydelige der de sitter og gaper som små spurvunger:-))) Og en god natts søvn er balsam for sjelen. Så på God morgen Norge og Anna Wahlgren som har kommet med nok en bok. Hun sa noe som er så sant så sant, og det er at det er så viktig for disse små å få den gode, dype nattesøvnen. Den gir så dyp og viktig hvile og man får barn som har fått den ultimate energipåfylling:-) og som en bonus så får jo mamman det samme - og det er vel ikke å forakte? Satser på at haigullet ditt fortsetter i det sporet da:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå