Anonym bruker Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Jeg å sambo gifter oss borgelig like før jul, i utgangspunktet hadde vi lagt opp t middag kun for oss, våre barn, foreldre og forlovere med følge, på en finere restaurant å me kaffe/kaker for oss 12 hos mine foreldre etterpå. Men nå har vi begynt å tenke på at vi kanskje skulle ha invitert våre søsken me følge også, da blir vi 20 stk, dermed blir vi litt for mange til å ta kaffen hjemme hos min mor. Så no har vi funnet på 2 alternativer, disse vil jeg gjerne ha en kommentar på fra dere andre. 1. 3 retters på finere restaurant for 20 stk, avslutter selskapet etterpå. 2. Middag og kaker/kaffe på en grei cafe/kro me eget lokale, for alle 20. Hvilket alternativ hadde dere gått for, synes det er kjekt å kunne ta kaker og kaffe etter middag å vi da egentlig, selv om matopplevelsen på alternativ 1 hadde blitt en annen.
Leieboer funnet! Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Jeg hadde gått for alternativ 2. Er vel ikke selve maten som er det viktigste?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 Jeg hadde gått for alternativ 2 =)
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Jeg tror jeg hadde gått for alternativ 2.' Vi skal selv ha et lite bryllup. Blir 15 gjester til sammen og kun nærmeste familie med forlovere. Vi har leiet et lokale i en restaurant på et gods. Vi får treretters middag med kaffe og kaker. Drikke til mat og kaffe er inkl. Overnatting for oss og gjestene er også inkl. Vi får være i lokalet til kl 02 og vi får ordne med egen musikk. Lokalet er for lite til å danse og feste. Men det blir en koselig familiemiddag.
Leontine Skrevet 4. november 2006 #5 Skrevet 4. november 2006 Vi giftet oss i Thailand i sommer, og da var det bare vi to. en stund etter vi kom hjem hadde vi middag for de aller nærmeste, og vi var ca 20 stk. Vi hadde 3 retters middag + kaffe og kake på en "finere" resturant, og så dro vi hjem til mine foreldre og hadde "fest" der. Da sparte vi masse penger på å ha fest med alkohol hjemme, samt at det ble en mye bedre stemning. Veldig morsomt! Det ble masse dansing, og vi avsluttet ikke før kl 6 om morningen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå