Anonym bruker Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Lurer på ett par ting... Jeg jobber ca 70 %. Kan jeg få overgansgstønad da. Og kan jeg få bostøtte når jeg eier leiligheten min selv. har lån på den........
Anonym bruker Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Du kan få redusert OS så lenge ikke inntekten din er for høy, det er bare å søke. Om du får bostøtte kommer an på inntekt og de utgifter du har. At du evt. eier har ingenting å si.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 ok, takk for svar.... Ogå får jeg barnetrygd for 1 ekstra, ikke sant.? men hvordan fungerer det hvis barna bor 50/50, får begge barnetrygd da, eller.Og hvordan går det da med stønad til barnetilsyn? vet du det?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Er delingen 50/50 vil dere ikke kunne motta noe ekstra bortsett fra den ene barnetrygden. Dere velger selv hvem som skal få denne utbetalt i og med at dere bestemmer barnets bostedsadresse. Dere vil også få fordel av skatteklasse 2 og fradrag for barnetilsyn i selvangivelsen annenhvert år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå