Gå til innhold

Hei Ronja!!!!

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så hyggelig å se at flere er våkne midt på natten!!!

Bra med deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja da.... Sløade litt foran tv, da det var meningen at jeg skulle hente gubben, som har vært på byen. Han kom hjem med noen merkelige sh... lyder i dansken.... :-)).

Er lit engstelig for min eldste datter som skall hoppe fallskjerm imorgen. Det er sikkert skikkelig kallt høgt der oppe i luften. Hun har lovet og sende melding, så fort hun har landet. Kjæresten til eksen, har nemlig bursdag så de to skall hoppe sammen.

Det går nok bra... men mamma hjertet er lit engstelig da...

Skrevet

Oj, det forstår jeg da så godt!!! Hadde også vært litt engstelig.......sånn er det nå bare å være mamma:-))

Går nok helt sikkert bra - og så kan du le av det etterpå....Jeg for min del hadde aldri turt å hoppe fallskjerm......min sambo har gjort det og sier det er det ultimate kick, men han vil ikke gjøre det mer:-)

Jeg har også vært en tur på stan i kveld - ny bar som åpnet, og det var deilig å gjøre noe helt annet! Kjenner at jeg er veldig sliten nå......det tar på alt sammen......Men, klager ikke:-) Uansett så var det deilig å bare være meg en kveld;-))

Skrevet

Elise ringte og sa at Ida hadde hoppet og alt hadde gott bra. Det er ikke lite, et mammahjerte skal klare. Hennes far har vært en innbiten fallskjermshopper. Så jeg har sett på mange ganger.... har også sett, når det "nesten"gikk galt... Nei jeg kommer aldrig og hoppe, det er helt sikkert.

Skrevet

Å så godt å høre da!!! Kan tenke meg du har hatt en litt urolig formiddag ja:-) Ikke rart vi nesten kjenner hjertet brister innimellom! Vi får holde oss på landejorda vi:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...