Gå til innhold

Ikke så moro med

Anbefalte innlegg

Skrevet

diarè heller da......Har hatt skikkelig dårlig form i siste 2 døgn......i magen liksom.....usj, ikke egentlig ok å snakke om kjenner jeg men.........veldig ukult å skulle sitte hos frisøren og ta en kopp med kaffe, mens hårfargen virker........etter en slurk så slår magen kollbøtte.....har da ikke inntatt noe fast føde på nesten 1 døgn......hrmf.....ga opp kaffen, leste mye gamle ukeblader mens jeg ba til høyere makter om at IKKE kaffen skulle gjøre mer ut av seg.....og det gikk bra:-) Kom hjem, la meg nedpå, slappet av, drakk masse cola, og dro på jentevorspiel......magen bra, humøret topp, litt druer på hode som attpåklatt ville sagt og SMOOTH - kjeeeempeglad:-)))

Nå skal sove - NATTA;-)))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da... Naboen har også nettopp hatt umganssyke... Ikke morro. Kom plutselig på en episode når jeg var høygravid og skulle til frisøren. Hadde skikkelig vondt i bekkenet og kunde nesten ikke gå... Fallt så det suset på isen utenfor bilen... Tisset meg helt ut, måtte på toaletten og ta av meg en søkkvåt truse.... Men bekkenet ble mye bedre etter det... Men jeg lover at jeg ikke luktet godt hos frisøren. Skulle ha full pakke med fargning, striper og alt.....

Skrevet

Ha ha ha ha!!!! Utrolig da!!

Men tenk at bekkenet ble bedre.....hmm.....jeg skled i vinter da jeg var stor og gravid, med bekkenløsning.....men det eneste jeg oppnådde var noen gedigne blåveiser spredd rundt på beina mine.......tenk det da du, her var det vinter som du husker, men skled jeg ute på isen? Neida, jeg skled i en vanndam inne i gangen, der støvlettene til en av ungene hadde stått og smeltet......sukk.....da var jeg redd. Men det gikk heldigvis bra og Hannah var like hel hun - godt polstret i magen til mamman sin......

Ha ha ha, og så lo jeg litt igjen av historen din da - urinronja hos frisøren liksom.....fniiis.......;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...