Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Har ikke røyka på x antall mnd. Men nå i kveld så gjorde jeg det! Huff, sitter her med dårlig samvittighet! Den smakte heller ikke noe godt!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Da gjør du ikke det i morgen, for det var jo ikke godt engang.....
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 hehe, det gjorde jeg også i sted. namme!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Nei, var ikke namme!!!! Har gått rundt og villet lenge, så er egentlig glad det smakte æsssjj :-)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 Jeg har så lyst jeg også......har vert røykfri i 11 mnd.
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 4. november 2006 #6 Skrevet 4. november 2006 Kjenner følelsen. Jeg sluttet i juli i fjor, da jeg var gravid. Var på hyttetur forrige helg, og jeg må si at jeg sleit... Men holdt meg unna*stolt*
Anonym bruker Skrevet 4. november 2006 #7 Skrevet 4. november 2006 Jeg lurer på hva vitsen er med å begynne å røyke igjen når man har vært røykfri sååå lenge??? Gjennom hele svangerskapet og x antall mnd mens man ammer... kan man ikke like gjerne slutte for godt da?
Gjest Skrevet 4. november 2006 #8 Skrevet 4. november 2006 Næmmenhallo, du har ikke vært røyksjuk noengang tipper jeg..? Det er derfor folk begynner igjen...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2006 #9 Skrevet 4. november 2006 joa, har lyst på en sjelden gang jeg og..men syns det er litt rart, jeg.. Jeg var aldri noen storrøyker selv da. Men går man bare rundt i ørtenpørten mnd og tenker på når man kan tenne siggen igjen da???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå