Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Sønnen min på 16 måneder er en viljesterk gutt, som jeg ikke lenger klarer å få til å sovne i sin egen seng. Tidligere har det gått helt fint. Vi har lagt han og han har vært helt rolig og sovnet. Men nå har han slått seg vrang. Han hyler hysterisk, og han gir seg ikke. Jeg får helt vondt av å høre på han. Hva skal jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Legge han der. Og la han hyle. Sorry, men det må til.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 tror jeg ville gitt han masse kos jeg.virker som han søker dere og trygghet. begge mine har vært sånn og det går over igjen helt av seg selv.bare vær litt tålmodig. er så mye det kan være,noe som plager den lille,forandringer,redd for å være alene osv...syns forøvrig ingen barn skal ligge å skrike seg i søvn.
Hoppetussa Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Det jeg tenker om den 5 mnd gamle datteren min som skriker, er jo at hun er utrygg(ikke alltid, men mener jeg kan høre det på gråten). Jeg føler at det viktigste jeg gjør er å gi henne den tryggheten hun trenger. De første månedene lot jeg henne sove på fanget mitt om hun trengte. Nå er hun såpass stor at jeg konsekvent har unnlatt å gjøre det, triller henne heller en tur til hun sover. Hvis du tar han opp i senga deres, blir det jo en belønning da, det må du jo tenke på, hvis du har mulighet og tålmodighet kan du kanskje sitte ved siden av han i senga til han sovner? Nå har vel ikke hun utviklet en like god forståelse av ting som det sønnen din har, men det er i hvert fall mine tanker.
Lindahn Skrevet 1. januar 2007 #5 Skrevet 1. januar 2007 hei. godt å høre at fler har samme prob. min sønn på 18 mnd har også slått seg vrang.. holder ut i det uendelige! ikke søvn å få her lenger, for han våkner jo mange ganger på natta og står opp 5-6 på morran...nå skal jeg prøve skrikemetoden,for jeg er så lei!!! et styr hver gang for å få han i seng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå