Gå til innhold

Jøss, er det bare meg her nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde det var full action her på fredagskvelden...?

Hmmm, alle sitter vel og ser på TV2. Min syke mann har lagt seg og jeg har benyttet anledningen til å jobbe litt - fy på seg!!!

Så da gjenstår vel bare en liten tur på verandaen. Eller hva sier du Urtete?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er innom såvidt...

Ikveld har vi svigers på besøk. Middag, vin og masse prat.

Nå har svigermor trukket seg tilbake til nabohuset, mens phantom-mannen, hans far og jeg sitter i engasjerte diskusjoner i stuen.

Jeg er nesten litt misunnelig på mannen min noen ganger.

Han har en far som virkelig bryr seg, som er skarp som få, vennlig som enda færre og engasjert som ingen andre... (svigermor er et annet kapittel). Jeg som ikke har noen famile ser med glede og undring på de tette båndene som finnes i min manns familie. Og heldigvis for meg er jeg tatt inn i varmen...

Jeg gleder meg virkelig til fetsen Karomamma...og med litt flaks så stiller svigerfar som sjåfør for Gummelillan og undertegnede den berømmelige fredagen...*ler*

Skrevet

Jeg er også her. Har fått i oppdrag av oppmannen på fotballaget til sønnen min å lage avslutningssang til fotballtreneren, og det er jo greit, men treneren er mannen min- så jeg må gjøre det i smug. Det var altså det jeg skulle nå da.

Ja, så ble det opprykk for både Ålesund og Godset da. Hurra!

Nei, nå må jeg begynne å dikte...

Skrevet

Hehehe, har allerede vært ute på verandaen en tur jeg!

Godt med friskluft, sjø!

Er hjemme alene, barna sover, ser litt på tv og dibber litt........

Livet er ganske OK nå!:)

Tror jeg må bevilge meg et glass rødvin nå! Mmmmmm......

Skrevet

jøss, tør dere å si at dere er på verandaen i ny og ne..... da kan vel jeg ta meg en tur også da kanskje?

;-)

Skrevet

Vi tør ALT, serru serru!!!

Skrevet

Det kommer helt an på hva du skal gjøre på verandaen, det!:)))

Skrevet

Og - JA - Karomamma, vi tør alt ja!!!!!!!!!!!!!!

:))

Tøffe som få.......... ;)

Skrevet

Jeg er også bare innom så vidt. Får gjester i morgen og har laget maten ferdig: Jukse-baccalao, en baccalaovariant med seifilet. Kjempegodt! Er nettopp ferdig. Det er deilig, for vi har en del ærender i morgen. Mannen har ryddet og gjort andre ting. Nå gikk han i dusjen. Når han er fedig, skal jeg bade! :-))))))))

Skrevet

her kommer tøffe tøffe tøffe tøff....

jeg som trodde jeg turte alt, med dere på lag tør jeg enda mer!

hurra meg rundt....

Skrevet

Og siden jeg tør alt og ikke eier skam i livet, forlater jeg dere for i aften. Gooood natt!

Lykke til med verandaturer, bading, sangdikting og engasjerte diskusjoner!!

PS phantomet - jeg er såååå misunnelig! Familien min er HERLIG, men de bor langt unna og jeg savner dem så!

Skrevet

Skulle dere ikke tørre??? Heter ikke dette forumet MODIGE foreldre??

Har jeg misforstått eller??

Selv er jeg bare på balkongen hvis jeg skal se på stjernene, men jeg tør det assa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...