Gå til innhold

når begynte deres med bare 1 dupp om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

gleder meg til det på en måte,en annen ikke...hehe.

Blir litt lettere å dra bort da,sover ikke så godt i vogna inne på senteret ol. må hjem til legging,ellers blir det bare tull...da får jeg jo bare et par timer fra jeg drar til jeg må hjem igjen...slitsomt ja....Han er snart 9 mnd. Sover dupp i 9 tida(mellom 1-2 timer),og i 13-14 tida(1-2 timer)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gutten min er 10 mnd og har de siste tre til fire dagene bare sovet en dupp om dagen, men må legge til at han disse dagene har sovet til 8-9 på morgenen, så jeg vet ikke om det er årsaken. Tidligere sov han en dupp i 9-10 tiden og en i 14-tiden. Nå sover han bare i 12 tiden. Gutten min sover best i vogna ute eller i ringslynga, så her spiller det ikke så stor rolle.

Skrevet

Slik var min også når han var 9 mnd.. holdet seg våken i under 2 timer fra han våknet om morgenen, så var han trøtt igjen, og hadde en liten lur senere på dagen også. Når han begynte i barnehage endret det seg, for da var det opp og ut av huset.. og ikke sjans til å sove. Merket at han fikk mindre behov for å sove to dupper rundt 10 mnd.. er han tidlig oppe nå, så sovner han i bilen til barnehagen (tar ca 20 minutt å kjøre), om ikke han er tidlig oppe, så såver han en dupp fra rundt 12 - 14.. han er snart 13 mnd, men har gjort det i ca 2 mnd!

Skrevet

Lukas har begynt med en dupp de siste 3 ukene,og den duppen varer i 20 min..

Skrevet

har de siste dagene bare hatt en dupp på en times tid i tolv-tida...sover til 8 om morgenen. legger seg igjen kl.7. er 10mnd idag...

Skrevet

Siste måneden har pia mi på 9 måneder hatt bare en dubb... vi ståre opp i nitia... så tar hun dubben sin i ett tia... våkner rundt tre og legger seg kl 2000-2030.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...