Gå til innhold

mareritt uke til uka.

Anbefalte innlegg

Skrevet

da skal jeg og pappa til eldste til stor møte om hvordan ting skal legges til rette for jenta mi.

han kommer til og få spørsmål om.

vil du ha din datter helger, men da uten og dra henne inn i dette huset hvor ting skjedde bla.

jeg bare vet han vil svare, så lenge hun ikke kan være hos min nye familie så kan jeg ikke det.

redd jeg kommer til og fly på han av ting han kommer med som sier at sin datters ve og vel ikke teller. han er så blind. tross han har sett og lest alle papirer.

at gutta forsatt holder på med andre barn, han stenger øya totalt.

og redd og lei meg for at hvis han velger og ikke ha jontakt med henne pga dette, hva da med jenta mi, i hennes øyne er det IKKE pappa som har gjort noe galt. men i mine JO. han beskyttet henne ikke.

hva sier jeg da til lille jenta mi da. pappa kommer ikke mer. uff. syns dette er så vanskelig jeg.

kommer til og bli heftig det møte, og for og ikke glemme de svara han sikkert kommer med.

til nå har han hatt henne to timer i uka, med til mac donalds eller sverige en tur, men ikke noe overnatting. spurt han om han ikke kan ha henne hos sine søsken en helg , så de to kunne være sammen . men nei. han har ny familie nå, og jeg som nektet han, så det skjønner han ikke, men hallo, jeg nekter pga hans datter har blitt misbrukt av hans stebarn.

må ærlig innrømme at jeg er dønn sliten av og ikke ha litt avlastning, hun krever masse fra meg, og at jeg har hun lille også.

men at en far kan si at jeg er ei BITCH fordi jeg beskytter barnet mitt. det er for mye forlangt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, leste historien din for en stund siden og har tenkt masse på dere siden da. Syns så synd på jenta di, og deg som må kjempe så sinnsykt hardt for å beskytte henne. Hvis faren ikke skjønner at hun ikke kan være hjemme hos han fortjener han ikke ha samvær heller, han burde ha stoppet dette for leeenge siden og hadde det vært mine stebarn hadde jeg garantert fått hjelp til de fort som f'**! Vil bare ønske deg lykke til, ikke la han knekke deg... Det ordner seg til slutt :)

Skrevet

Ja, jeg også leste historien din. Stakkars jenten din, lykke til på møte. Vis styrke, vær kald og rolig. Du tjener på det i lengden, men det vet du nok.

Skrevet

tusen takk.

håper det går bedre enn jeg tror.

hadde det vært mine gutter som hadde gjort sånn, kansje lett og si det. men hadde bedt om og få de lagt inn.

er så fin denne gruppa her, mann får støtte i alt mann ønsker som er vanskelig.

fått veldig mange gode råd også..

Skrevet

Hei hei..

Har også fulgt med på historien din, og syns virkelig du står på for jenta di, du gjør en fantastisk jobb for å beskytte henne, ikke glem det oppe i alt det tøffe som møter deg, bit tenna sammen og stå på ditt ..

*klemmer* fra meg

Skrevet

Må bare si at jeg synes du virker utrolig sterk og tøff!! Datteren din er heldig som har deg!! Når pappaen ikke klarer å sette hennes vel først så er det veldig bra at du gjør det!!! Har tenkt masse på dere i det siste!! :)

Lykke til denne uka!!

Skrevet

Støtter opp om hva de andre før meg har sagt Andrea. Du er ei flink og sterk mor som har stått på max for jenta di. Husk, ting ordner seg til slutt - selv om ting ser helt kaos ut i øyeblikket. Skjønner du er sliten . . . og det har du lov til å være også. Husk, du må være "kald og rolig" under møtet...selv om jeg skjønner at du har lyst til både det ene og det andre.....om ikke det tredje (!!!!) forståelig!! Men - du vil absolutt tjene på å ikke la deg vippe av pinnen! Men, når det blåser som værst og vi trenger ekstra krefter og "gangsyn" i alt kaoset - så er det utrolig hvilke krefter vi finner i oss selv alikevel.

Så - forsøk å tenke at dette klarer du bra, og at rettferdigheten må seire.

Skal tenke på deg - og jenta di.

Lykke til på møtet!!! Husk å fortell hvordan det gikk.

Klem fra:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...