moffi Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Se på Idol på TV 4! Veldig gøy! LOVER!!!! Ups! Reklamepausen er over:) Snakkes.
dritgrei hei hei! Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 jamen ååååååååååååååååååååååå tv4 virker ikke vi ser på skal vi danse i stedet for...
Reveenka Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Må innrømme at jeg har vært litt lei den gullrekka til NRK en stund - den har jo gått i ganske mange år.. så vi har begynt å følge med på Skal vi danse, etterfulgt av nyheter før vi avrunder med Thomas og Harald som jeg syns er kjempeartige c",)!
Karomamma Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Enig - gullrekka har utspilt sin rolle. Nytt på nytt pleier jeg å få med meg, men det kommer an på gjestene. Skavlan er kjeeeeeedelig - øøøøhhh øøøøhhh øøøøhhh ehhh ehhh... Det som er kjipt, er at jeg gjerne vil se på Peter Church & co i Stingers. Min kjære vil se Thomas & Harald... Han vinner.
Urtete Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 Stingers og Thomas & Harald krasjer hver fredag her i huset også! Men i kveld er jeg alene, så nå er JEG sjefen!)
dritgrei hei hei! Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 ingenting kan ta fra meg politiagentane... da er det fredag helt på ordentlig! men hvor ble det av ivar...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå