temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 av alle disse forberedelsene til dibbefesten. Alt snakket om snertne kropper, lekre støvler og nye antrekk... Er det ingen som har tenkt til å presse en 40 år gammel og litt for stor kropp inn i et helt normalt men kanskje noe umoderne antrekk. Fler enn meg som ikke rekker å nå matchvekta og som kanskje ikke har råd til å handle gåbortklær før festen? Tenkte et øyeblikk å blåse i hele greia, men pytt sann; det er så mange jeg gleder meg til å treffe!!!! Jeg bare kommer som jeg er jeg!!!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 det er jo ingen som snakker om snertne kropper og nye antrekk... det er snakk om bunad eller badetruse... eller bare den fine buksa di vettu, også de skoene du syns er finest. de som står i gangen, rett ved siden av joggeskoene og støvlene til mannen din. herre min hatt hen haug med små snertne damer på 36, snerter da rundt med eller uten stilletthæler. kos deg du!
Gummelillan Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Jepp, har tenkt å tørke vekk gulpeflekken fra skuldra, dra en børste gjennom håret og sette kursen for en trivelig kveld, jeg da ;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Jeg tror de fleste her har helt vanlige kropper. Jeg får ikke kommet på festen(er midt i flytting). Men da kunne du sett at kropp er ikke alt, etter fødselen i febr. har jeg en gang i uken håpet at i dag...-idag er dagen da alt jeg la på meg i svangerskapet er borte. Men jeg lider av falsk bulimi (jeg glemmer å spy). Unskyld hvis noen faktisk har bulimi. Og klær skal jeg kjøpe bare jeg kommer ned i matchvekt og det skal jeg jo bare jeg blir ferdig med å amme. Men inntil da er livet kjempedeilig..... Nå hørtes jeg jo smellfeit ut da, det er ikke så ille. Men hvis du slutter å spise nå, og legger deg på operasjonsbordet i morgen, og raner en bank på mandag. Ja da blir det bra skal du se.
moffi Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 Trollet? husker du hva jeg fortalte om foten min på turen vår i dag? Skal jeg ha stilletthæler tror du, eller har jeg donaldføtter? Og hva med den ene tåa? Klemz:)
phantomet Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 Jeg har faktisk tenkt det samme trollet...Men så kom jeg på at i det øyeblikket jeg smyger meg inn i phantomdrakten så er det uansett ingen som ser kroppen...*ler* Mine forberedelser er som følgende: 1. Har vært og kjøpt meg rimelig (les r i m e l i g ) og fint antrekk som jeg får min forvokste kropp inn i...Phantom-mannen er snill og kaller det kurver.... 2. Laget mental liste over alt jeg må huske å fortelle phantom-mannen før jeg forlater fortet på festkvelden. 3. Startet pumpingen av melk, slik at førstekommanderende i heimen, kjent som Måka, får mat, og dermed er blid tross mammas fravær. 4.Smakt litt vin, slik at jeg ikke er første mann som blir synlig beruset etter 45 min. ja....det var vel det....samt korrespondert med andre modne mammaer, slik at jeg ikke skal bli ensom, og ordnet med felles ankomst og hjemkomst med en moden mamma som nærmest er som nabo å regne... *smiler* Jeg gleder meg stort til å treffe og prate med alle damene jeg har korrespondert med på nettet, er totalt blind for om den jeg snakker med er matchvekt eller ei, og helt fascinert av mitt indre bilde av hvem disse personlighetene er...og regner selvfølgelig med at INGEN svikter min fantasi...*ler* Så tonetroll....jeg gelder meg og håper at du gjør det samme.
Reveenka Skrevet 3. november 2006 #7 Skrevet 3. november 2006 En får værra som er når'n ikke vart som'en sku' Inni er vi like, både je og du !!! Tror ikke det er noe å bekymre seg for, jeg trollet! Det er nok ikke så mange som mener at snertne kropper og det siste, fancy fra motefronten er avgjørende for å få en hyggelig kveld på byen. Det viktigste er at vi er blide, friske og har kropper som fungerer som de skal(alderen tatt i betraktning...) Som mannen min pleier å si hvis jeg beklager meg over manglende/for mye former,mørke ringer under øynene, arr&merker etter diverse hendelser, overvekt eller mangel på langt, lyst flommende hår nedover ryggen : Ekte kvinner lever ekte liv - og det skal synes!
♥Snulder Skrevet 3. november 2006 #8 Skrevet 3. november 2006 Skal ikke handle noe som helst jeg Tonetroll... kommer som jeg uten sparkel... Har aldri lært å sminke meg serru! Gleder meg masse til å møte mange nye personligheter:) Koselig å se nicket ditt igjen forresten:)
Karomamma Skrevet 3. november 2006 #9 Skrevet 3. november 2006 Ja, det skulle tatt seg ut, tonetroll!! Håper ikke du har rett... Jeg pleier å si til meg selv i speilet: Ja ja, mor! Du er i hvert fall veldig blid og som regel ganske fin på håret
ettbarnsmammaen Skrevet 3. november 2006 #10 Skrevet 3. november 2006 Ikke fortvil, tonetroll2! Jeg er verken opptatt av klær eller kropp. Tumler fortsatt rundt i gravidebuksene mine. Har planer om å få meg en ny, vanlig bukse (hvis jeg finner noe jeg får på meg), men vet ikke om jeg får kjøpt noe til festen. Har verken skulderputer eller snertne topper i klesskapet, kun helt ordinære klær. Noe av det beste ved å være voksen er at man kan frigjøre seg fra motepresset og gå kledd akkurat som man vil. Så får de andre ta en som en er eller la være! :-)
Urtete Skrevet 3. november 2006 #11 Skrevet 3. november 2006 AMEN, Pregnanta!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ta meg som jeg er eller LA VÆR - sånn skal det være!!)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. november 2006 #12 Skrevet 4. november 2006 Hi hi, så herlig å se deg her igjen da vennen min:-))) Akkurat kommet hjem fra en liten mini dibbefest jeg;-))) Litt på druen og JA Snulder, det er som attpåklatt sa - når vi modne drikker vin, så blir vi litt på druen;-)) Hi hi og det er ganske deilig faktisk! Så tar vi allsangen som Karomamma minnet meg på her om dagen, tror det er en Frelsesarmèsang:-) og jeg elsker den sangen:-)) "Bli med ta sporvagnen upp til himmelen, dâr Gud âr guide och Jesus konduktôr, det går så lett lett lett, när man har fribiljett, sånn som alla kristna har!!!! Jag är så lycklig, jag är så lycklig, måndag tisdag onsdag torsdag fredag lördag söndag, jag är sä lycklig, jag är sä lycklig, hela veckan lång!!! Jag har kastat alla mine sorger bakom min rygg - og jag ser dom inte mer, nei jag ser dom inte mer, for jag har kastat alla mina sorger bakom min rygg - og jag ser dom inte mer.......är du med på den?" Hadde vært gøy med allsang da jenter:-)) ....og tonetroll, jeg har i kveld erfart at det er to muligheter vedr antrekk.....enten ta på noe som man føler seg komfortabel med (les gamle gravidklær, ha ha ha) eller noe nytt og fancy som blir helt feil på denne kroppen......jihaa!!! Men draget på gutta, ja ser det har hun selv med vide topper og "gode" bukser altså;-) Men hjemme best og sånn er det med den saken. Og du trollet, er herlig uansett du!!!
Ronja65 Skrevet 4. november 2006 #13 Skrevet 4. november 2006 Fikk akkurat hjem gubben som har vært på byen med sine arbeidskompisar. Dansken har en merkelig sh....lyd. Så det er ikke alt jeg forstår.HiHi.Det hvirker som om han har haft en hyggelig kveld da:-)) Han sover nok tungt i morgen......????? :-))). Selv slumret jeg lit på sofaen, da jeg lovte å hente han, hvis han ikke fikk sitte på med noen hjem. Han har nemlig lovet og hente meg når jeg skal på dib fest:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. november 2006 #14 Skrevet 4. november 2006 Det har min sambo lovet også - tenk det da - snille menn vi har:-)))
Ronja65 Skrevet 4. november 2006 #15 Skrevet 4. november 2006 Ja.. de er gull vert,.... Men det er vi også:-))
Mamma till 2 barn Skrevet 4. november 2006 #17 Skrevet 4. november 2006 Det är ju tråkigt om du skulle få prestationsångest. Det är inte bra. Men allting kommer ju inifrån o tankarna sitter ju som oftast i huvudet. Det är ju en psykisk/mental greja det där...Så fram med de positiva tankarna o var glad i dig själv!!!!! Det är jag. Men är man inte nöjd med sig själv, så måste man göra nånting åt saken, helt enkelt.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 4. november 2006 Forfatter #18 Skrevet 4. november 2006 Jeg merket meg jo hvor glad du er i deg selv Prinsesse nydelig... Tror kanskje innlegget mitt kom som en reaksjon på det. Men heldigvis...Det ytre kan man jo ofte forandre på...hvis man er tålmodig nok og gidder!!! Det som er inni, ja det blir som det er ;-p Tusen takk for responsen, damer. Dere er jammen søte!!!
Ronja65 Skrevet 4. november 2006 #19 Skrevet 4. november 2006 Menneskers skønnhet speiles i øynene. Så det så...
Mamma till 2 barn Skrevet 4. november 2006 #20 Skrevet 4. november 2006 Du trollet, jag har fått den uppfattningen att vi är mogna kvonnor på den här sidan o som tål ärlighet??? Eller ska vi bara vara ärliga ibland eller???? Det är väl inget fel att tycka om sig själv o ha ett bra självförtroende/selvbilde?? Jag har hört rykter om den norsMa janteloven. men den stämmer väl inte, hoppas jag???? hi, hi... jag kanske lever ett annat liv än dig eller har levt ett annat liv än dig. Men det är väl det??? Vi alla väljer hur vi vill leva o hur vi har det psykiskt/fysiskt. Man får acceptera varndra som man är. eller hur??? För mig så verkar det som de flesta härinne har ett bra självförtoende o det hoppas jag ju att du också har förstås.Jag, precis som alla andra har jobbat med mig själv i mitt liv o jobbar varje dag med mig själv. Det tror jag är otroligt viktigt för att bli en "bättre" människa. iallfalla för mig. Så trollet, jag hoppas inte du har fått "fel" uppfattning om mig nu, bara för att jag kanske väljer att leva ett annat liv än dig eller ser ut annorlunda än dig??? Ha en jätte fin kväll!!!!
Mamma till 2 barn Skrevet 4. november 2006 #21 Skrevet 4. november 2006 Jo, glömde att skriva detta, att det är ju inte säkert att jag ser ett dugg bra ut i dina eller andras ögon. det betyder inte så mycket för mig. huvudsaken att man själv är nöjd med sig själv va`?? du kanske ser toppen bra ut o jag ser ut som en häxa...He, he..nog om detta. Ha det bra så länge. Skal bli spännande att se vem du är + alla andra tjejer förstås..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå