Gå til innhold

Hva kan jeg ta i for disse nye lekene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jenta mi klarte og rive av halen på giraffen på leketeppet gikk jeg å klagde, synes ikke slikt gikk an.... Den fine hengeleka til bilsete vogn og vippestolen hadde en lås tråd så jeg sa at jeg ville ha ny av den og!!! Faktisk så sa hun på babyshop at det hadde skjedd med noen av de lekene og at fabrikken nå hadde begynt å sy bedre etter endel rekamasjon ;-) Bra er det!

Men nå har jeg altså to flunkende nye dyre lekesaker til snuppa som sikkert straks er for stor til dem...Hun står på alle fire og vugger og krabber sikkert om et par uker og lekene på henge dinglen drar hun av og er liksom ferdig med "ligge å se" stadiet....

Prisen på lappen er 799,- (så dyrt at det er til å bli kvalm av) for teppet og 249,- for dinglen. Hva kan jeg ta for det på finn.no?

ser det er billgere på mamma-mia http://www.mamma-mia.no/shop/netshop.asp (599 og 225)

Hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta litt mindre enn det kostet på det andre stedet, f.eks en 50 lapp mindre for det.

Skrevet

Lillesnupp her har også den babygymmen, regner med det er Tiny Love Delux du har. Den koster 799 både på Babyshop og Fru Lyng. Hvis de er nye skjønner ikke hvorfor du ikke prøver å bytte den på Babyshop. si du har fått i gave, og ønsker å bytte i noe annet. En ting av gangen da:-)

Du får ikke så mye på FINN uansett tror jeg, halv pris kanskje.

Skrevet

Ja kanskje det....er vel ikke helt fair men disse babybutikkene lever godt tror jeg...

Bør vel kanskje dra et sted i oslo og ikke her hvor jeg bor (samme sted som jeg reklamerte) Er det i oslo du refererer til, Luca?

Skrevet

Hvorfor er det ikke fair? Hvis du har betalt 799 for den, så gikk den istykker(som ikke er din feil) og så fikk du ny. Du har jo fortsatt betalt 799 for varen, så det er jo ikke noe juks med det da. Butikken får jo også en vare inn som er verd 799 som de selger videre, og du går ut igne med en vare til 799(eller mer hvis du betasler mellomlegg).

så alle skulle vel være fornøyde da. I Oslo er det vel 2 i sentrum og en på Ryen, så prøv en av de da vel. Helt sikker på at du får byttet...

Og Babyshop lever nok godt ja, sjokkert over prisen de tar på Skip Hop stelleveskene jeg.....

Skrevet

Ja ikke sant, alt slikt utstyr er mega dyrt!

Jeg tror prisen på de teppene må ha gått opp, mener jeg betalte 699 og tror faktisk at de var på tilbud i juli engang, men som du sier får jo butikken den prisen for varene så da så....

Det er jo mye annet bra å få kjøpt på babyshop da....Det blir nok en tur til oslo til uka da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...