*surrehue* Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Jeg trodde at vesla nå ville sitte å more seg over Postman Pat og Fiffi osv. Men det gidder hun ikke. Niesen hennes slukte barne-tv fra hun satt i vippestolen...Hva med deres??
**synne** Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 nope! Hun er 18 mnd nå og ser max 20 sekunder... når introsangen er over, er det uinteressant... Men i går så hun faktisk noen minutter!! Har hatt besøk av niesa hennes noen dager, og hun kan se på i 30 min iallefall..så kanskje hun har "smitta" snuppa?
*surrehue* Skrevet 3. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2006 Ja jeg må jo innrømme at det hadde vært hyggelig med et lite avbrekk den korte halvtimen barne-tv varer. Det er mye bra synes jeg. Er vel ikke super-begeistret for alt som sendes, men ingen slår nrk når det gjelder god underholdning for barn.
Gjest Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 gutten min er 21 mnd og eeelsker b.tv. Eneste han ikke liker er lørdagene, og det sjønner jeg, guuud så kjedelig vill ikke sitte på fanget en gang, men nede på gulvet med sofen som rygglene. kjempe deilig for mammam også
<3katie<3 Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 Lille snupp her på snart 16mnd elsker barnetv! Men som noen over her er lørdagene gangske kjedelig! Men postmann Pat, Fifi og alt annet er kjempe gøy. Har egen oleBrum stol han sitter og ser barnetv i, og når han hører introen kommer han løpende
<3katie<3 Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 gikk litt fort kanskje ganske... mente jeg
prysseluskan Skrevet 3. november 2006 #7 Skrevet 3. november 2006 Min elsker barne-tv på morgenen på BBC Prime. Teletubbies, Tweenies og Fimbles/Fomlene m.m. At det er på engelsk spiller visst ingen trille. Vi unner oss en myk start på dagen med film og frokost, ganske koselig i grunn. Glemmer alltid å slå barne-tv på NrK. Like greit det, så blir det ikke så mye tv på vesla. Hun er forresten 13 mnd.
winneboo Skrevet 3. november 2006 #8 Skrevet 3. november 2006 Jenta mi på 13mnd bryr seg ikke om tv i det hele tatt. Satt å så på barnetv her om dagen å da satt hun på fanget mitt, men etter 5min så gadd hun ikke mer.
.Ann. Skrevet 3. november 2006 #9 Skrevet 3. november 2006 Vesla blir snart 2 år, og har ikke vist intesse for barnetv enda. Eneste hun liker er Skippy på lørdagsmorgenen. Da er hun og pappan like frelst;-)
Duracella Skrevet 3. november 2006 #10 Skrevet 3. november 2006 Ikke barne-tv, men Animal Planet! Gøy å se "pus", "bæ" og "boff" på tv. Alle slags dyr passer nemlig inn i en av disse kategoriene. Americas funniest homevideos kan også være gøy, med dyr og babyer. Men ikke over fem miniutter om gangen, han har ikke tid til å sitte stille...
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 3. november 2006 #11 Skrevet 3. november 2006 Neida, han er 19mnd og eier ikke tålmodighet!!!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #12 Skrevet 3. november 2006 Vi introduserte ikke tv før ett års alderen men da var det gjordt. Han elsker det og kan se hele tiden hvis han hadde fått lov. Han er nå 20 mnd
'utakknemlig bitch' Skrevet 4. november 2006 #14 Skrevet 4. november 2006 hun ser på simpsons med pappaen når hun får kvelds. hehe..
Smallish Skrevet 4. november 2006 #15 Skrevet 4. november 2006 Vi ser også på BBC barnetv om morgenene. Jeg snakker engelsk til sønnen min, men er litt rusten så det er godt å få litt input av barnetv. Nå holder det at vi synger "What's the story in Balamory" og så stråler han over hele fjeset. Ellers er fimblene og teletubbiene favoritter. Man han sitter ikke stille og ser alt dette, noen ganger rekker vi ingenting andre ganger går han til og fra. Barnetv på nrk har vi ikke begynt med enda, bare en sjelden gang vi har husket det. Gullet er 16 mnd
Ella i farta Skrevet 4. november 2006 #16 Skrevet 4. november 2006 Han ser Elias på webtv...da sitter han gjerne 3 episoder i slengen, og litt postmann pat. Men ellers er han ikke spesielt interessert...like kombinasjon av farger og musikk. Gnottene likte han også
1974 Skrevet 4. november 2006 #17 Skrevet 4. november 2006 hun liker å se ebb og flo på barnetv, frokosttv tv2, er en hund og en gås der som fenger...sitter da på fanget og storkoser seg,..peker og ler...varer ikke så lenge så passe tid å sitte stille...er 13 mnd
Aga:-) Skrevet 4. november 2006 #18 Skrevet 4. november 2006 Johannes på 22 mnd er totalt uinteressert i tv. Synes jo det er like greit, jeg da. De blir fort nok overinteressert i å glo på boksen;-)
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 4. november 2006 #19 Skrevet 4. november 2006 Nei hun ser ikke noe på barnetv (gløtter litt dersom storebror ser på, men følger ikke med). Men Teletubbies (filmene) derimot- det er topp det!!!! Hun kan faktisk sitte 1 time sammenhengende å se på det, men det er sjeldent hun får lov å se så lenge ad gangen! Hun er akk fylt 1 år og har interessert seg for tubbiene siden i august.
3b@rnsmor-30* Skrevet 4. november 2006 #20 Skrevet 4. november 2006 elste så på tv fra han var ca 9 mnd.. elsker det enda.. yngste som er 21 mnd nå har så vidt begynt å intressere seg..
Solstråle* Skrevet 5. november 2006 #21 Skrevet 5. november 2006 Gutten min er 18 mnd og ser litt. 5-10 min. Spørs hva det er og om han er trøtt. Men han blir alltid helt i 100 når vi spør om han vil se barne tv. Da løper han inn til tv mens han roper batte batte. Introen er desidert det gøyeste og postman pat "pette" også en hit...
tuppemor-75 Skrevet 5. november 2006 #22 Skrevet 5. november 2006 vesla her i huset elsker tv! hun har gjort det siden hun var 16-17 mnd. nå sluker hun det meste, men favorittene er: -postmann pat -Fiffi og blomsterbarna -Kalle og Molo -Bosse -Ole Alexander Filibombombom -Ugler i mosen hun gidder ikke se på Jubalong om lørdagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå