Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Har ei herlig jente på ca 14 mnd, og nå ser det ut til at hun ikke vil ha mer pupp... Så nå har jeg ikke ammet på to døgn, er det da vanlig å få litt ømme pupper? Ikke melkespreng altså, mer sånn de var da jeg var gravid. Skal jeg i så fall bare la dem være? Ikke noe smart å pumpe meg vel?? Klem fra
Gjest Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Tror at det er helt normalt. Holder på med ammeslutt jeg og, og har ømme bryster. Går over om et par dager skulle jeg tro. Hvis du får feber og klumper i brystet kan det jo være brystbetennelse, så du får følge med litt.
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 3. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2006 Takk for svaret! Da skal jeg følge med litt ekstra ja.. De er jo litt harde, men det er vel kanskje normalt det også.. Jaja, får se an over helga! Ha en fin fredagskveld!
Mø schæl! Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Helt normalt :-)! Sånn var det her også, og som du skriver: å pumpe seg er er ikke noe god ide, for da opprettholder du melkeproduksjonen (og jeg regner med at du er interessert i å få vekk melka så fort som mulig, hehe!). Selv om snuppa her bare fikk morrapupp de siste par månedene, så merkeg jeg faktisk litt melkespreng likevel da jeg sluttet helt. Det gikk imidlertid over etter noen dager, så det er nok bare å ta tiden til hjelp! Litt ubehagelig, og kanskje må du ta ibruk de gode gamle ammeinnleggene igjen et par dager, men det er en overgang :-)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå