Sina73 Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Jeg har litt dårlig erfaring. Har mye småblødninger og sist jeg hadde mensen fikk jeg kraftige tak i magen og diarè. Tok en pause men har begynt igjen nå for å se an 1 mnd til. Man reagerer så forkjellig på p-piller. Et merke kan fungere for noen men ikke for andre. Du får prøve noen mnd og se an hvordan de er for deg.
*Udon'tKnowMe* Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Har gått på de i flere år,og jeg er kjempefornøyd =) Ikke hatt noen plager, ingen blødninger, ingenting.. Gikk på trionetta før yasmin og de var jeg ikke noe fornøyd med... Man går vel gjerne litt opp i vekt av yasmin pillene... (eller er det kanskje av p-piller generelt..?)
Mauritius:) Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Jeg har brukt yasmin p-piller i nesten 4 år nå, har aldri hatt noe bivirkninger eller noe annent, er veldig fornøy med det. Husker ikke navnet til den alle første p-piller jeg prøvde, men jeg mistet litt følelse i armene mine, da jeg sluttet, var jeg bra igjen. Du må bare prøve og se, alle reagerer forkjellige.
prinsesse & lille spire Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 super fornøyd med dem....gikk på dem i 3 år.....gikk helste ned litt i vekt jeg da...hehe...men ingen bivirkninger
-MtG- Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 Brukte dem et års tid og var veldig fornøyd. Ingen bivirkninger og behagelig mens. Slutta fordi jeg ikke huska på å ta dem så jeg begynte med p-sprøyta:)
sunshine&gullungen+bitteliten Skrevet 3. november 2006 #7 Skrevet 3. november 2006 veldig fornøyd.. gikk på trionetta før det, men ble kjempemoody av de.. derfor gikk jeg over på yasmin som jeg ikke har merket noen bivirkninger med.. fikk ganske mye større pupper av de da.. og det er jo hyggelig..
♡ A & E ♡ Skrevet 4. november 2006 #8 Skrevet 4. november 2006 brukte dem i ca ett år og var førnøyd men syntes de var litt dyre så jeg prøvde Trinordiol (tror d var det de het) og de fungerte like godt men var litt billigere.
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 4. november 2006 #9 Skrevet 4. november 2006 jeg har bare god erfaring med dem..brukt dem i 2 år ca...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå