Gå til innhold

Måka har fått ny hobby...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er ikke veldig glad i smokken, men tar den med litt overtalelse.

Idag har han begynt å spytte den høyt opp i luften så den lander i en omkrets av 50cm, så putte en hånd inn i munnen og sutte som en gal en stund...så kommer et lite "uæh" før han frenetisk vrir seg med smattelyder etter den bortspyttede smokken....

Denne lille seansen gjentas med jevne og ujevne mellomrom helt til mammaen like så godt kan sitte ved siden av ham og fange smokken i luften...*ler* vente til etter suttingen på hånden, for så å stikke smokken nok en gang inni gapet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magnet i smokken, magnet i måkemunnen og vips, problemet løst.

Eller????

De er nå søte og da.

Skrevet

Thyra hadde den samme hobbyen. Jeg gav opp. En stund så var puppen hennes smokk. Men det har faktisk roet seg lit, nå som hun også spiser annen mat.

Nå synes jeg egentlig det er lit deilig at hun ikke bruker smokk. Hun bruker ikke tommel heller.Heldigvis<

Skrevet

Junior var et skikkelig smokkebarn, men med restriksjoner etterhvert. En dag bestemte han seg for å slutte, (han var 2,5 år)Da klippet han over alle smokkene og etter det har han aldri spurt etter dem...

Jeg er også egentlig motstander av smokk, men etter å ha sett hvordan den fungerte på junior er jeg litt mindre motstander nå. Måka har et enormt sugebehov, og også han brukte puppen en stund som smokk....

Det er en veldig søt liten måke vi har her i huset...veldig lett å høre hvor han er til enhver tid...ihvertfall om han er misfornøyd!

Skrevet

Ja, man kan gott se at han er gla i å suge:-)) Stor og fin er han jo....Sikkert deilig med en avlastande smokk:-))

Skrevet

Den søte lille måken....:):):)Nusselig! Det er så lenge siden min var sånn helt uskyldig liten....må lage fler!!!!!

Skrevet

han er fin han måken....også høres han jo jammen meg ut som en måke også, ikke hele tiden men av og til :-) bra lyd!!!!!!

artig å lage fler moffi....

Skrevet

Leonora begynte først ordentlig med smokk for en måned siden hun da! Frem til da suttet hun på alt hun fikk tak i og da aller helst puppen... Prøvde smokk i et siste desperate forsøk for en drøy måned siden og da satt den endelig ;-) Så nå kan pappa trøste like godt (..ihvertfall nesten) som meg. Deilig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...