Gå til innhold

Sjokoladekake-oppskrift!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, noken som har ei god oppskrift på skuffekake???? Helst ei heilt vanlig, som barn likar godt, og med lys sjokoladekrem/glasur på toppen.....har diverse oppskrifter, men manglar akkurat DEN gode liksom........... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som den enestående husmor jeg er så bruker jeg Toro Langpannekake! Ungene elsker den! Og så lettvindt da gett....

Skrevet

Det er virkelig utrolig mye godt og lettvint som kan lages i samarbeid med Toro... c",)

Skrevet

Nej, det skal vara "äkta vara" på chokladkakor(chokladtårtor). gå in på nätet, mat.no, så hiitar du en massa fina oppskrifter. eller så kan du gå in på nrk`s sidor. de har ju en del oppskrifter, bla från den svenska kocken "Tina". Hon gör ju en massa god mat. Du kan ju också gå in på tv 2.no hemsidor. Hon Wenche, lagar ju en del tårtor också, vet jag...

Good luck

Skrevet

Og ja... så glemte jeg jo å fortelle at jeg bruker Toro Lys Glasur på toppen.... MMMMMMMmmmmmm....

Skrevet

Äsch, Toro`s grejer smakar blääh..Det blir aldrig detsamma när det är f¨rdiga pulvertårtor, än om man gör en hemlagad.

Skrevet

Nei, det er ikke sikkert at det blir helt det samme...

Men det er en ting jeg har lært de siste årene, og det er at alt ikke trenger å være 100%.........

Så i en travel hverdag Toro "GODT NOK"!!!!!!!!!!!:))))

Skrevet

Toro er toppen!!! Elsker å bake fra grunnen av, men Toros mikser smaker faktisk meget bra og ingen merker forskjell.

Og så er det et merke som heter 1-2-3 (Møllerens?) som er enda bedre!!

Hjertelig hilsen

Skrevet

Ok, jag ger mig!! Men jag ska också innrømme, att jag bakar sällan tårtor/kaker här hemma. Om det är nån som bakar, så är det min man. Han lagar DEN goda choklad kaken med nötter dyppet i karamellsås. MMMMMMMMMMMMMM.......En kaloribomb, de lux!!!!

Skrevet

har lurt på å prøve den, ja, ser iallefall god ut på pakken.........

Skrevet

Har bare med mørk sjokolade jeg, men som flere sier her TORO.

Det funker som fy....

Og vaffelrøren til TORO er myyyyyyyyyyee bedre enn den jeg lager selv.

Derfor vil du alltid få TORO vaffler her, det slår ikke feil.

Eplekaken er god, langpanne sjokolade kake er god. ..... når jeg tenker meg om er det vel egentlig bare bløtkake og ostekake jeg baker fra bunn av.

Skrevet

-hmmmmmmmmm, og eg som trudde det var berre meg som `juksa` å brukte toro av og til......burde visst bedre enn å spørre denne gjengen her.... ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha ;-)

Skrevet

-enig med vaflene, dei er supergode! - å so enkelt....... har eit par gode ostekaker som eg bakar sjølv, og skal ha barnedåp i helga, so då blir det heimelaga.

Skrevet

toro toro toro... tenk da blir det moro

pannekaker og vafler og boller og brus,

med toro blir livet så bra som et cruise.

(noe sier meg at de burde hyre meg neste gang de skal lage en reklamekampanje)

:-)

jeg har ei venninne som lager en velkjent god sjokoladekake med hemmelig oppskrift, også kalt møllerens, men det er det bare jeg som vet ... ha ha ha ha ha...

Skrevet

Tror jeg kunne ha tatt norgesmesterskapet i Toro ;-)))) Utrolig hvor mye godt du kan lage og til og med få folk til å tro at du er den konditoren! Sjokolademuffins f.eks. Ta i litt ekstra med sjokolade som du hakker opp og bruk selvsagt stooooore muffinsformer i stedet for små.. Og folk tror du er bare så flink, så!

Og langpannekake-posen har jeg brukt mye. Spesielt til barnebursdager ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...