lærer Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Jenta mi er 3 1/2 mnd og får mme. Hun får det siste måltidet klokken 18.30-19.00 og sovner veldig greit uten problemer. Hun våkner i 3-4 tiden og vil ha mat. Føler jeg leser her inne at de som får mme sover natten gjennom. Jeg klager ikke over at hun er våken, bare lurer på om andre har det slik. Jeg kan ikke gi henne mer mme i løpet av dagen, for da får hun vondt i magen ( har hatt kolikk fra 10 dagr gammel og sliter fortsatt )
Gjest Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 min sover ikke rundt.eller,han gjør det innimellom..får siste måltid kl24,og våkner da kl 4,5,eller 6. man vet aldri,hehe men han er kun 9 uker,så jeg forventer det ikke.men gud hvor hærlig det hadde vært =0) sov flere netter helt til 7,men var plutselig ferdig med det....
Gjest Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 måtte opp i 4måltider før hun sov hele natta. hun fikk kun mme fra 3mnd,etter å ha fått mm og mme fra hun var ei uke
lærer Skrevet 3. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2006 måtte opp i 4 måltider? Her får hun 5 pr dag
lilen06 Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 Poden her er 7 mnd, alltid fått mme, men sover sjeldent rundt..det er innimellom for korte perioder bare.. Han får siste måltid kl 19, og våkner som regel i 5 tiden.. ( bortsett fra den siste tiden hvor fortennene har kommet da, får da er det full rulle døgnet rundt)
vi blir 4 :o) Skrevet 3. november 2006 #7 Skrevet 3. november 2006 å nei da.. lillegutt sover sjelden mer enn to timer i strekk, også på natt.. Han får oftest mat 22-00-02-04-06.. her går hele natten i mating, og dagen er stort sett lik.. Noen netter har han bare spist 00-03-07, og det har vært en drøm ) Han er bare 7 uker da, så vi regner med at det endrer seg etterhvert..
Sina73 Skrevet 3. november 2006 #8 Skrevet 3. november 2006 Gutten min er 5 1/2 mnd og får det siste mme måltidet i 19-tiden. Han våkner som regel ved 4-tiden på natta for mat. En sjelden gang sover han til 7, men det kan telles på en hånd.
Gjest Skrevet 3. november 2006 #9 Skrevet 3. november 2006 Vi har gitt snuppa mme fra hun var 7 uker gammel. Sov ikke rundt før hun var 5,5-6 mnd gammel - da nattavvente vi henne. Før det våknet hun en gang pr natt, og fikk da flaske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå