Mamma till 2 barn Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Om jag kunde, så hade jag gärna fått tillbaka den samma kroppen som jag hade då jag var 33 år. Många tycker att man skal vara nøjd med den kroppen man har, när man närmar sig 40 o har fått 2 barn. Jag har flrera väninnor som är i min ålder. Vi alla gillar att har barn, gillar att träna o ha en "slank" kropp. Det är ett ständigt tema, det här med kropp o träning efter att ha fått barn osv. Jag är nog kanske lite fåfäng, som önskar ha min gamla kropp tillbaka, dvs 50 kg, lite fett både här o där o en sixpack på magen. (drev både med karate o fitness förr, i ca 10 år.)Jag hade vart stor nöjd om det hade vart sån. Kanske inte 50 kg , men inte 60 kg heller. Nånstans mittemellan. Många med mig, kanske har en lätt förbränning. Jag vet om jag bara inte hade vart så lat, så kunde jag få den kroppen jag kanske önskar. Det innebär träning nästan varje dag o HÅRD träning. Jag orkar bara inte träna ihjäl mig, som jag gjorde för ett par år sen. men då var jag ju singel utan barn också. många tränar 3 dagar i veckan o har både 2-3 barn. Men jag orkar inte nu. lägger mig tidigt o står upp tidigt. Visst, man kan träna hemma. Hur kul är det? Gå tur varje dag, minst 1-2 timmar? Det gör inte jag. Sååå, kanske jag skulle vara nöjd då likevel?? Det är jag inte. Tänker på träning varje dag o får dåligt samveter att jag inte tränar. Har någon av er tagit nån form av plastikkirurgi? Funkar det? Gör det ont? ¨Är det någon mer än jag som känner så här????
dritgrei hei hei! Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 ".... med litt plsatisk kirurgi så blir den fin...." neei... mye skulle vært fiksa på om den retusjerte KK-malen skulle styre mitt ønske om hvordan jeg ser ut, men jeg vil ikke inn i en plastelina form, og komme ut igjen helt lik de andre på klinikken. det er litt kjedelig syns jeg. vel syns jeg det er drit å ikke være mainstream vakker sånn en gang i uka, men som oftest så syns jeg det er hyggelig når kjæresten min syns jeg er fin, med bolledeigmage og ugandalefser, skjeve hekseøyne og kalkunhake.... han syns jeg er pen faktisk... hehe. det er digg!
moffi Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Tja...kunne kanskje gjort noe med øyelokkene hvis de ble så tunge at de hang over øyet om 15 år. Vet ikke. Det vil tiden vise. Foreløpig foretrekker jeg å trene ved å bære inn vedsekkene, legge på plass vinterhjulene, trille turer, gå til butikk og postkontor, litt husarbeid og kanskje noen knipeøvelser innimellom. Jeg prioriterer søvn og et variert sunt kosthold. Så gjør jeg hva det skal være for å unngå stress. Orker ikke å bli stressa, for da trigger jeg en kronisk ørelidelse som jeg har. Jeg prøver å gjøre ting som jeg mestrer og ikke legge lista høyere enn at det går helt greit å få det til:) Blir glad av sang og musikk. Kunst og natur. Dyr og barn. Hyggelige folk. En god bok? Når jeg er glad synes jeg at jeg ser ganske pen ut:):)
dritgrei hei hei! Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 klart du ser pen ut når du er glad moffi! alle er jo på sitt vakreste når de er glade..... kanskje alle de som skjærer litt her og der egentlig er triste inni seg?
moffi Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 Uff....Kan sikkert hjelpe med litt kirurgi, men jeg synes det går så mye livsenergi med til å tenke kropp som kanskje kunne vært brukt til noe annet?? Det var på 80 tallet når jeg var ungdom som kroppsfikseringen virkelig tok av. Husker vi konkurrerte på ungdomskolen om å gå ned flest kilo. Jeg jogget to ganger om dagen en liten periode den gang, gikk med morgenruta på aftenposten. Klarte å gå ned mest ja.....og aldri mer!!!!!!!! Ble ikke gladere i hvert fall. Det husker jeg. Ble bare som en hai...alltid sulten...ville gå ned mer osv....
dritgrei hei hei! Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 det der er ikke sunt vettu... da er det jammen meg bedre å dibbe litt, drikke te eller et glass vin og spise sjokolade.... det blir man nemlig gladere av!
moffi Skrevet 3. november 2006 #7 Skrevet 3. november 2006 Nei ikke bra..men jeg er ukjent for sånne fitnessmiljøer? Du da Prinsesse Nydelig? Er det sunne forhold der eller?
dritgrei hei hei! Skrevet 3. november 2006 #8 Skrevet 3. november 2006 ukjent er et moderat ord når det gjelder meg og trening... ha ha ha ha ha jeg har virkelig ikke peiling har aldri trent dvs jeg var på aerobic en gang da landet jeg liggende med bena i været for jeg holdt på å besvime etter 20 min. :-) også har jeg vært på friskis og svettis en gang.... da kastet jeg opp ha ha ha ha ha ha ha hah aha haha trening helse trivsel het gymboka mi, jeg vet ikke hva de ordene har med hverandre å gjøre.... :-)
moffi Skrevet 3. november 2006 #9 Skrevet 3. november 2006 Dritgrei da !! Herregud! Aldri hørt på makan!*ler* Synes jeg ser deg ja:) Jeg husker også den boken fra gymmen. Husker det var rart å lese i den. At vi plutselig kunne bli utsatt for en skriftlig gymprøve, liksom? Men jeg har trent litt, jeg! I et lite års tid. Det var da vi var nyinnflyttet et sted og jeg fikk barn nummer 2. Jeg var litt sliten da, husker jeg...forholdet til min nåværende eks var på hell og det var så deilig å levere den ene i parken og den minste i barnepassen på SATS. Valgte de timene med minst avanserte trinn og fikk faktisk dreisen på det etterhvert:) Ble også kjent med et par mødre å skravle med i garderoben, fikk ganske fin kropp og fikk ut frustrasjon. Joda, Dritgrei; Trening, helse og trivsel*ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå