VåreSøteSmå Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 vi tenkte å gifte oss på mauritius,og ser ut som om d blir d sommeren.hihi.JIPPI :-D laget en helt enkel side kun om Mauritius.mes bilder. http://www.mauritius-dream.piczo.com flere som ska gifte seg der?? klem
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Har ikke planer om det, men fikk veldig lyst etter å ha sett siden din!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vet du hvor mye ca dere betaler? Er det bare dere to som reiser? Frister litt mer enn Køben, kan du si ;-)
anesam Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Vi hadde egentlig planer om å gifte oss der, men nå ser det ut til at vi gifter oss her hjemme og drar på bryllupsreise til mauritius! Har sett oss ut hotell og greier! Det er nydelig der! :-) Lykke til! :-)
Gurine og gulla Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 skikkelig fint der da:) la siden til som favoritt jeg:)
VåreSøteSmå Skrevet 4. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2006 Først tenkte vi å gifte oss på miami beach. fly ned der, gifte oss og reise på bryllyps reise m Cruise : Freedoms Of The Seas. men så kom eg over en side m mauritius,og bare MÅTTE gifte meg der. har sett gjennom mangen steder på nettet.og vi har virkelig lyst t dette. vi ska gifte oss på stranden der nede. (spurte ett reiseselskap i sommer,da vi tenkte tanken.og lurte på å bare reise da.men vil vente t sommeren som kommer -2007) så kan være d e litt annerledes m pris og sånt.men ligger vel på omtrent d samme. skrev fram og t bake m en dame.og fikk t slutt dette pris tilbudet,som da gjaldt juli 2006. her e noe av svaret : ----------------------------------------------- Takk for forespørsel på reise til Mauritius i andre halvdel av juli 2006. Mauritius er flere ganger kåret til et av verdens beste feriesteder. Fra høye vulkanske fjell og frodige sletter hvor sukkerrør dyrkes, strekker landskapet seg ned og ut mot strendene. Naturen byr på et fantastisk mangfold – både under og over havflaten. Vi har herved gleden av å gi dere følgende tilbud: Pris kr. 18.510,- pr. person Inkludert i prisen er: Flyreise t/r Oslo-Mauritius via Paris eller London med SAS/Air Mauritius/SAS Flyskatter 8 netter i superior dobbeltrom (48 kvm) på Legends med halvpensjon (frokost og middag) Transfer t/r flyplassen-hotellet på Mauritius Hvis dere vil bli til den 26. juli kan dere får det for samme pris. Hvis dere skal gifte dere på Mauritius eller skal på bryllupsreise får bruden 50% rabatt på overnatting med halvpensjon på Legends i forbindelse med bryllupsreise. Dette utgjør kr. 495,- pr. natt. Dere trenger å ta med vielsesattest på engelsk. Denne får dere ved henvendelse Folkeregisteret. Hvis dere skal gifte dere på Mauritius kommer bryllupspakken på ca. kr. 4.000,- (organisering av vielsen, transport og vielse). Eventuelle blomster og fotograf kommer i tillegg. Hvis dere er på bryllupsreise eller gifter dere, får dere en spesiell romantisk middag for dere som nygifte på stranden). Det er evt. ledig på flyene som følger (fullt 14. juli): 15/7 Flyavgang fra Oslo kl. 1710 (SAS) Ankomst London kl. 1830 Avgang fra London kl. 2100 (Air Mauritius) 16/7 Ankomst Mauritius kl. 1155 24/7 el 26/7 Flyavgang fra Mauritius kl. 0830 (Air Mauritius) Ankomst Paris kl. 1745 Avgang fra Paris kl. 2010 (SAS) Ankomst Oslo kl. 2220 Legends er en luksus resort. Hotellet ligger ved fiskelandsbyen Grand Gaube – ikke langt fra Grand Baie – nord på Mauritius. Nyrenovert i desember 2002. Hotellet er basert på Feng Shui – kunsten å leve i harmoni med omgivelsene. Elementene vann, ild, metall, tre og jord er brukt som gjennomgangstema for utsmykning av hotellet og rommene. Hotellområdet er omgitt av an fin park med palmer. Totalt 198 rom. Alle rommene er utstyrt med air-condition, balkong eller terrasse, bad med separat dusj , wc og badekar, hårtørker, telefon, TV, internett tilgang, minibar, safe, te-/kaffekoker. Hotellet har videre følgende fasiliteter: flott helsestudio og spasenter, butikker, tennis, bordtennis, minigolf, sandvolleyball, yoga, thai chi, boccia, dart og mountainbike. Gratis vannsport aktivieteter: windsurfing, sykkelbåt, kajakk, mini seilbåter, snorkling, glassbunn båt og vannski. Mot et tillegg: dykking og big game fishing. -------------------------------------------------------- dette var noe eg fikk på mail. men eg bor i bergen da,så ble litt ekstra men d var lite. om man reiser juli tror eg d var dyrere.pga flyskatter og fellesferie. så kan godt være du får d billigere no. d var frokost og middag m i prisen.. kvelds må man betale selv.de hadde visst ikke hel pensjon.men d syns vi var greit.for da kunne man gå ut å spise andre steder som feks byen osv. Hotellet vi valgte var Hotell Legends 4* + reiseselskapet eg snakket m var : Sense Travel AS (internettsiden deres er : http://www.sensetravel.no/ ) GLEDER OSS :-D håper tiden går fort.hehe.. håper d var masse informasjon ?? d e bare å søke på nettet også.der finner man masse..
VåreSøteSmå Skrevet 4. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2006 Ja e bare oss 2 som reiser. så tenkte vi å ha familiebesøk (m 3 retters middag osv) og en stor fest m venner når vi kommer hem igjen derfra. vi orker ikke alt stress osv m å gifte oss i kirken og han har veldig stoooor familie,så vi vil gjøre d i fred og ro og kose oss. så heller ha de nærmeste (foreldrene/søskene våre) på middagsbesøk når vi kommer hem. d e dette vi vil.og de e helt enig at d e vi som gifter oss. og de gleder seg alle på vår vegne. korti dokker ska gifte dokker da??
anesam Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 Hvis det var meg du spurte, så var planen vinteren 2008 hvis vi skulle giftet oss på Mauritius. Hotellet vi hadde sett oss ut heter Beau Rivage! Og det er bare kjempeflott! http://www.mauritius.com/Hotels/BeauRivage/gallery.asp#verytop Så jeg tror vi kommer til å reise dit på bryllupsreise! :-) Planen nå er å gifte oss her hjemme om ikke så lenge. Skal ringe kirkekontoret imorgen. Håper faktisk de har ledig på nyttårsaften. Det hadde vært perfekt for oss. Lite selskap med familien, og så venner til fest om kvelden. Ganske uformelt! :-) Bryllupsreisen tar vi når vi har spart litt penger! :-)
Mamma til to! Skrevet 5. november 2006 #8 Skrevet 5. november 2006 Ååååå.... d så deilig ut! Vi skal ha stort bryllup her hjemme. Må si d der så deilig ut, men gleder no meg til vårt her hjemme også. Vi har 2 unger. klarer ikke å reise fra de i så lang tid, og ha de med blir ikke så avslappende. God tur til dere!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 Hei iwantababy-21pp! Takk for at du la ut så mye info! Nå er jeg overbevist om at vi bare MÅ gifte oss et eksotisk sted! Hadde tenkt å gjøre det i år/ i høst, men vi rakk ikke sette noen dato og så ble jeg gravid. Derfor er planene litt skrinlagt foreløbig. Er litt usikker på om det er dumt å reise så langt når man er gravid (termin mai), men har veldig lyst til å gjøre det før babyen kommer, da jeg synes det er fint at det bare er oss to, og ikke baby som vil ha pupp under romantisk middag på stranden osv. Men når jeg er 5 mnd går kanskje bra? Det jeg synes er problematisk er at jeg vet ikke hvordan formen vil være. Hadde vi giftet oss nå i 1. trimester hadde jeg jo vært kvalm og uggen og måtte lagt meg kl 21 på bryllupsnatta feks, ikke så romantisk akkurat. Men nå skal jeg skanne nettet etter gode tilbud så får vi se om jeg får ring på fingeren før babyen kommer. Synes forresten ikke 18000 var så ille pris for det du får for det. Og ferie i eksotiske strøk frister VELDIG når jeg vet januarkulda snart melder seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå