Tredjemann på vei :D Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 hvordan går det med lillejenta di? skrev et innlegg til deg litt lenger ned her skjønner du, men fikk ikke svar. går det bra? hvilken uke var det du fødte igjen? skal dere ha flere eller siden du spør?
Gjest Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 åå har ikke sett det innlegget! beklager!! så hyggelig at du spør! jeg fødte i uke 24+6. det går veldig bra med jenta vår. hun vokser seg større og større for hver dag ) så sterk atte hun får fortsatt pustehjelp og kuvøse om natten og på dagtid bruker vi såkalt "kengurumetode" som vil si at vi holder henne inntil huden vår...det er herlig ;o) men det tar jo litt på å være 12 timer på sykehuset om dagen kan du si... Er veldig redd for at vi skal ha en til ja :-/ fått to positive tester og skal til legen på mandag. Men jeg skjønner ikke at det er mulig. er kun 2 mnd siden jeg fødte og det var jo alt for tidlig også så.. alt bra med deg da? klemmer
inzaidaz Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Jeg er 23 år og har 3 stk...ei på 4og et halvt, en på 2 og et halvt og en på 1 år ) Første og site var nok ikke planlagt... Da jeg ble gravid men nr 3 så visste jeg ikke mine arme råd...! Var helt knust med tanken på å ha 3 stk så tette og ikke minst var jeg sliten og lei av å gå gravid... hadde da vært gravid nesten hele tide siden jeg var 17 år... 2 år mellom de 2 eldste..men det vil si jeg ble gravid med nr 2 når elste var litt over året. Ble gravid med nr 3 når mellomste va rundt 8 mnd... Men klarte ikke å ta bort mitt eget barn....så bestemte meg for at dette skulle jeg klare...og det gjorde jeg fint ) Er sjeleglad for at jeg beholdte han ) Live er flott med 3 tette barn ) Men ikke til å legge skjul på at det er litt mye styr oså :oP Men absolutt verd det! )
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 har to jenter på 6 uker og 20 mnd. Fryktelig slitsomt til tider, men det er jo selvfølgelig verdt det selv om det noen ganger føles ut som om vi har tatt oss vann over hodet. Sistemann var ikke planlagt.
Tredjemann på vei :D Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 oj, såppas tidlig ja! ikke fullgåtte 25 uker engang. høres ut som hun greier seg veldig bra hun da, mot hva jeg har sett og hørt om barn som er født så tidlig! oj oj.... en til allerede? jaja, man vet jo i teorien at det er mulig uansett med mindre man er avholds da. jeg ville ikke turt å ta risken så tidlig etter en såppas slitsom tid med førstemann. kan jo være at den slår ut positivt nettopp fordi hun ble født såppas tidlig... at det kan være noe der fremdeles som gir graviditetsutslag... vet ikke jeg. jeg har det bare bra ja! lillegutt blir 1 år på tirsdag! går så fort vettu! Han er bare helt nydelig og jeg synes alt blir bare koseligere og koseligere for hver dag nå som han begynner å bli såppas stor:) nå forstår han jo nesten alt føler jeg!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #7 Skrevet 3. november 2006 har ei jente på 4år og ei gutt på 22mnd, syns det er greit med 2 år mellanrum da...
Verbena Skrevet 5. november 2006 #8 Skrevet 5. november 2006 Har 19,5mnd mellom! Eldste blir snart 3år og mini er 14mnd. Eldste var veldig planlagt og nr2 sånn halvveis. Ville ha tette, men prøvde ikke aktivt å bli gravide. Når jeg ble gravid passa det veldig dårlig for sambo hadde akkurat fått beskjed om at han ikke fikk videreført vikariatet sitt, men det har nå gått bra til nå! Er supert med to tette, og er veldig glad for å ha fått de sånn. Blir nemlig lenge til vi har mulighet til å få flere, hvis det blir flere!
Gjest Skrevet 5. november 2006 #10 Skrevet 5. november 2006 vet ikke om den var siktet til meg jeg anonym...men vi har brukt prevansjon ja, selvfølgelig!!! men tydligvis så virker det ikke alltid da..eller vi får se...
små Skrevet 6. november 2006 #11 Skrevet 6. november 2006 Hei du, grattis med to tette;) Eldste min blir 3 år i desember, mens mini er 6 mnd.. Første var vel lettere planlagt kan jeg si..mens nr to var veeeeeldig planlagt Jeg syns det er herlig med to barn.. Din situasjon blir nok litt andrerledes enn de fleste her inne, men jeg tror du kommer til å klare dette kjempebra. DU virker som en sterk og oppegående person..så dette klarer du vettu Har du snakket med legene ennå? Sier de noe om du kommer til å føde før tiden denne gangen også? Tenker mye på dere, og håper alt går bra!
4barnsmor88 Skrevet 12. april 2007 #12 Skrevet 12. april 2007 mine var veldig tette.. tvillingene kom i uke 29... ikke fullt 7 mnd etter nr 1... det var ikke planlagt...
inzaidaz Skrevet 17. april 2007 #13 Skrevet 17. april 2007 Har 3 stk... ) er 25 mnd mellom elste og mellomste ig 16 mnd mellom mellomste og siste ) Bare det mellomste var planlagt her...hehe. Men de andre var gledelig velkommen de også =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå