Reveenka Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 for å få meg inn på dib i dag også. Men nå er det jo bare 20 minutter til jeg må være på skolen for å plukke opp eldstemann, så den lykken ble jo kortvarig.... Men hvis ungene er samrbeidsvillige nå, så kan jeg dra ut og handle inn noe nytt sånn at jeg kan prøve å glitre i litt i Snulders klare stråleskinn på moden-festen... (jfr. det der med å plassere seg ved siden av ei som er eldre og mer sliten...)
phantomet Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Jeg er overbevist om at puben, restauranten og og alle andre lokaler som damene inntar den 17. kan spare mye på belysningen den kvelden. Med smil, latter, tindrende øyne og glødende kinn vil enhver krok bli opplyst!!! Jeg er også hellig overbevist om at man må lete lenge for å finne en eneste som ser sliten og gammel ut den kvelden...så det så! Men for all del: Jeg unner deg å finne noe nytt som du føler deg vel og fin i! Jippi!!!
♥Snulder Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Morsom Reveenka! Nå må du huske at jeg har sett deg... Er stygt redd for at du er av den typen man knapt kjenner igjen når du er pynta og klar til fest... altså den moderne typen... Jeg er nå nesten like sidrumpa støtt...hehehe...
Reveenka Skrevet 3. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2006 Da får vi bare finne ut hvem som stråler mest på moden-festen, og så setter vi oss så tett vi kan inntil stråleglansen, da vet du c",) Jeg har ei venninne - veldig hyggelig og snill, altså, men hun tenker ikke alltid før hun snakker. Vi har kjent hverandre fra vi var små, og vet om hverandres familie osv. Så var det et hurperace da, hvor vi satt og snakket om klær, utseende, forfengelighet osv. Og så sier hun: Du Reveenka, moren din er alltid så flott i klærne og så ordentlig bestandig - hun er flott til å være godt voksen! Så var det stille i et halvt sekund, og sa fortsatte hun: Dere er egentlig ikke så veldig like, du og moren din... Kan love deg at alle hurpene knakk sammen i hysterisk latter, og til dags dato gremmes hun fryktelig over dette - "For det var jo ikke vondt ment! Hører dere!!" c",)
Karomamma Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 Reveenka: hvis man skal sette seg ved siden av noen som ser mer sliten ut, så kan alle sitte rundt meg så er vi i boks!!
Urtete Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 Jeg skulle vært med dere, jenter!! Da kunne dere sitte ved siden av meg (og Karomamma) og stråle hele gjengen!!!!!!))))
♥Snulder Skrevet 3. november 2006 #7 Skrevet 3. november 2006 Synes det er strålende nok bare å få lov til å møte dere jeg da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå