Gå til innhold

Betale brudekjole med en gang...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt dumt spørsmål, men hvordan gjør man det. SKal se på brudekjole i morgen og lurer på betalingen? Alt med en gang....? Hva med sko og smykker og diverse.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Ved leie av kjole er det vanlig å betale et depositum først,også betale resten den dagen du henter den. Jeg kjøpte smykker og undertøy den dagen jeg var og tilpasset kjolen( det gjorde jeg 3 uker før).Jeg betalte også resten på kjolen da, for å slippe å tenke på det den dagen jeg hentet den.Men det gjør man som man vil.

Skrevet

Jeg måtte betale et depositum da jeg hadde bestemt meg for kjolen. Resten måtte jeg betale da jeg var på tilpasning slik at kjolen var betalt før de begynte å klippe i den. Da er det liksom ikke mulig å selge den til noen andre lenger... Sko må være på plass ved tilpasning slik at den får riktig lengde tilpasset høyden din med sko. Jeg kjøpte sko, korsett og slør da jeg var og fikk kjolen tilpasset. Syntes det var geirt å kjøpe korsett som jeg visste passet til kjolen. Smykke kjøpte jeg på sommerferie i Spania. Prøvde forskjellige smykker i brudesalongen og fant ut hvilken stil som passet og kjøpte det altså et annet sted. Tiara hadde jeg ikke, men ville prøvd i salongen sammen med kjolen du bestemmer deg for og så evt sett om jeg fant noe et annet sted

Skrevet

Jeg fikk med giro på halve beløpet da jeg bestilte kjolen. Den måtte være betalt før de bestilte kjolen. Resten betalte jeg da kjolen var kommet og jeg hadde prøvd den igjen.

Skrevet

Jeg kjøpte en kjole de hadde på salg. Var superheldig, og ga bare 5000 for den. Det betalte jeg selvfølgelig med en gang.

Sko har jeg ikke kjøpt ennå, men vet hvilke jeg skal ha. Tiara, halskjede og øredobber bestiller jeg fra usa. Jeg tar litt og litt. Koster aaalt for mye hvis man skal kjøpe alt på en gang=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...