Mamma till 2 barn Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Ohhhh, jag glädjer mig som ett litet barn. Det ska bli såå himla kul att gå på byen igen. Det är ju inte varje dag jag går ut på "krogen" längre. Jaha, så vad det där med klädstil då? Vad sjutton ska man ha på sig, täker jag? Jag vill ju inte se ut som en gammal kärring. Det gäller ju att hänga med lite modesvängen iallfall... Jag tror nog inte att jag varken skal gå netto eller i bunad. He, he. Funderar på att ha ett par tajta blåjeans, en sexy topp o ett par höga svarta stövlar med stillett hälar. Vad ska ni har på er?? Ska ni köpa nya kläder eller blir det nåt som hänger i garderoben kanske?
♥Snulder Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Kan bare garantere deg at jeg ikke stille i stilletthæler!!! Faller vel sånn midt på tenker jeg.... ingen planer om å se ut som en "sliten" tenåring.. ei heller som en pensjonist:)
Mamma till 2 barn Skrevet 3. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2006 Jag älskar tighta kläder. Gärna sexy toppar också. Sen tycker jag att tighta är jeans är super snaksy om man har en liten rumpa, som jag har. Jag ser inte ut som en tenåring, men inte som 40 heller, säger de som känner mig. Men jag är vältränad, eftersom att jag har vart tränings narkoman i hela mitt liv minus de här sista 3 åren. So let`s party al night long...
dritgrei hei hei! Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 nye klær?????????????? dere skal jo stille uten klær... eller bunad. det eneste nye dere får ha på er støveletter, for jeg forstår at det har dere gått til innkjøp av alle sammen. :-)
♥Snulder Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 Jeg har et veldig avslappet forhold til meg selv og kroppen min:) Det viktigste er at man ikler seg noe man trives i og føler seg vel i... uansett kroppsstørrelse:)
Mamma till 2 barn Skrevet 3. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 3. november 2006 Jepp, här skal jag troppe opp med svarta, italienska stilett støvlar med nagler på. Wow, det blir snaksy.....Om jag kan gå på stövlarna efter ett par drinkar, är en helt annan sak!!!! Men ska man vara fin får man lida pin, sa min mamma till mig då jag var liten o skulle vara fin till fest
♥Snulder Skrevet 3. november 2006 #7 Skrevet 3. november 2006 Yesss... det har jeg... Se dette for deg...: Høye svarte støvletter, stayups, null undertøy.... og ....bunad...
Mamma till 2 barn Skrevet 3. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 3. november 2006 Ja, hade jag vart man o sett dig i det, hade jag nog ramlat av stolen. hi, hi....
Karomamma Skrevet 3. november 2006 #9 Skrevet 3. november 2006 Jau jau, ingen overhengende fare for at jeg skal komme i tights i hvert fall.... Men skal vel finne noe i skapet.
moffi Skrevet 3. november 2006 #10 Skrevet 3. november 2006 Jeg har en litt skeiv hjemmebrodert bunadsstakk jeg lagde på frihånd før jeg og min nåværende eks dro med barna til Dalarna, og kjørte rundt i prærievogn med en litt for vill hest mellom skjekene*ler* Det var vår siste sommer sammen*ler enda mer* Jeg bodde i stakken og vogna i nesten en uke, he-he. Må sjekke om jeg har vasket den. Står i fare for at den lukter både bål og hest, men det krydrer vel bare festkvelden litt ekstra. Skulle være litt enkelt og gammeldags?
dritgrei hei hei! Skrevet 3. november 2006 #11 Skrevet 3. november 2006 kjære moffi, ta på deg stakken!!! da blir det fest! åhh som jeg skulle ønske at jeg kunne komme, særlig nå, når du skal ha skeiv bålstakk med hesteodør! :-) det kan ikke bli annet enn toppen!
moffi Skrevet 3. november 2006 #12 Skrevet 3. november 2006 Ta flyet i bare bunadssølvet-i bare brosjen, vet jeg. Blir nesten som å gå med piercing:):)olala!!!!! Vi møter deg på flyplasssen vi, kan du da skjønne! Sees!
dritgrei hei hei! Skrevet 3. november 2006 #13 Skrevet 3. november 2006 jasj klart jeg kan jeg kan jo egentlig bare legge meg i en sånn ny håndbagasjepose..... da kommer jeg meg kasnkje gratis over...? så kan dere hente meg på gærdis.
♥Snulder Skrevet 3. november 2006 #14 Skrevet 3. november 2006 vi bor nå nesten der, så jeg stikker innom og haler deg av bagasjebåndet....
moffi Skrevet 3. november 2006 #16 Skrevet 3. november 2006 Selvfølgelig henter vi deg på Gærdis! du er jo den eneste som er dritgrei her! Og det trengs:)
dritgrei hei hei! Skrevet 3. november 2006 #17 Skrevet 3. november 2006 :-) ingen tvil... jeg er nok et viktig festmoment... not! jeg liker ikke fyll, og denne festen har jeg en følelse av at kan bli relativt fuktig... eller tar jeg feil ? ;-)
moffi Skrevet 3. november 2006 #18 Skrevet 3. november 2006 Tja.....tror personlig innspurten til festen blir det morsomste:) Og få ansikter, uttrykk og fakter på nickene. Det verste jeg vet er dagenderpåfølelse. Litt tung i hodet, en søtlig vammel smak i munnen og KRISE!!!!!!: Kaffen smaker til og med vondt!!!!!!!!!!!UÆÆÆÆÆÆÆ! Angst! Tør ikke gå på festen!!! ARRRRRRG!!! *ler*
dritgrei hei hei! Skrevet 3. november 2006 #19 Skrevet 3. november 2006 joda klart du tør.... det du ikke tør er å våkne dagen etter he he he he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå