Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Jeg gjorde det litt forsiktig, og det ser ut som gutten min liker det veldig godt. Nå har han fått smake forskjellige middagsglass. Men han har fått veldig vondt imagen i det siste. Kan det ha noe med det å gjøre? Sikkert dumt spørsmål, men burde han vende seg til én smak først, og deretter gi han en annen type middagsglass etter at han har spist den første en stund? Er redd det skal bli for mye for magen hans. Skulle helst ha laget maten selv, men har ikke mosestav. Og er det nok næring for han om han fortsatt får 4 mnds glass i blant? takker for svar
Moneric Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Hei! Jeg har en gutt på seks måneder. Han får grøt morgen og kvelds, men ikke fulle posjoner. Skal begynne med middagsglass nå. Vi var på seksmåneders-kontroll på onsdag og da sa helsesøster at det var grøt som utgjore det ernæringsmessige. Middagen var mest for at de skulle venne seg til etterhvert å spise mer som de voksne. Så ernæringsmessig er det ingenting i veien for å spise 4 mnd glass. Vi skal begynne med det. Tror også det kan være lurt å la den lille magen få venne seg til ulike ingredienser før man går over til nye.
T#3 Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Er det ikke mest konsistensen der er forskjell på? Eller tar jeg feil...
Lindis :-) Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Jeg bytter på alle glassene jeg.. Ett glass holder til 2 måltider, og snuppa her har ikke hatt noe vondt i magen ... Men det er vel kanskje forskjellig.. Kan være noe i ett av glassene han reagerer på, så du må nesten bare prøve deg frem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå