Gummelillan Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Var jo på byen i går og det gikk faktisk ganske så greit. Byttet stafettpinne med mannen på jobb halv 5 i går og så satte mine kolleger og jeg kursen for byen. Og det hadde faktisk gått på et vis. Leonora hadde stort sett ikke ville hatt noe å spise eller drikke, men sovnet likevel sånn når hun pleier i 7-tiden og også de andre ungene kom da fra det med livet i behold ;-) Jeg var hjemme igjen til midnatt og det var imidlertid greit for da våknet hun og var dødssulten! Og jeg hadde jo melkespreng så det holdt så da ble det amming til tross for mors vininntak. Og så sovnet jeg fra både DiB og med alle klærne på, samt håret oppsatt... Våknet i 3-tiden og var skikkelig småkvalm.. Uvant å drikke mer enn et glass vin, ja ;-) Men det som var mest skremmende av hele kvelden var at vi fikk servert en fireretters ute og jeg ble ikke mett! Prøvde å overtale kolleger til å ta turen innom Mac på veien hjem, men nei da, de andre var mette de?! Endte opp med å spise en diger porsjon pai før Leonora våknet... Skjønner jo nå at matinntaket mitt nok er litt mer enn normalt!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Høres ut som en vellykket kveld. Jeg har og en som sitter i spiserøret og spiser opp maten før den kommer ned i magesekken. (eller???)
phantomet Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 *ler* Da var kvelden ute vellykket, og du er klar for den store festen den 17. Det fine da er, at der er vi flere som har god apetitt så vi slipper å spise som spurver...*ler*
♥Snulder Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Ja altså... jeg spiser ikke bittelitt og later som jeg er mett bare for å være fin dame altså. Er man ute for å kose seg så skal man jammen putte i seg til det er fullt!
Reveenka Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 Jeg er helt enig! Ser ingen grunn til å late som om alt jeg trenger for å holde maskineriet i gang er to salatblader, og så er jeg "stappmett, altså!" Og det MÅ være dessert - ellers har det ikke vært en skikkelig middag på byen!
Karomamma Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 Oh yes - full middag, masse rødvin og irish coffee!!
Urtete Skrevet 3. november 2006 #7 Skrevet 3. november 2006 Husk dessert, jenter!!!!! Noe søtt, fett, kaloririkt og DEILIG!!!!!!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå