dritgrei hei hei! Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 fortell... hvem er du? har du fire barn eller fem eller hundre og har du akkurat blitt bestemor? og hvordan er det å ha et barnebarn og en liten unge som nesten er like gamle? har du det bra? :-) har du kviser? :-)
Gjest Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 hehehe...nyskjerrig du nå da....... er en utfløtta nordlenning,og innfløtta trønder.35år,tynn,vekta får du ikke vite....blond i håret,hehe...og nix..ingen kviser.(har sjekka) fikk nr 5 daa......en overraskelse gitt =0) ja,jeg ble mormor dagen før min egen kom...ikke så vanlig,men du kan tro det er morro. vi hadde termin med 19 dager imellom,men hun gikk 4 dager over,og min kom 2 uker før. 36.5 timer melom di to,hehe er kjempekos å være mormor og nybakt mamma.men slitsomt også.prøver å hjelpe henne det jeg makter.er som sagt ikke lett å være ung mor innimellom.=0) vil du se di kan du gå på hjemmesia,knegg.... jeg har det nesten bra ja...er innmeldt i snørrungeforbundet jeg også nå..=0)
dritgrei hei hei! Skrevet 3. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2006 ja jeg så det med snørra... det er no driiit. ja for å være mamman til fem, og å være mamman til en helt ny liten skapning, og i tillegg antagelig ha stort behov for å hjelpe ung mamma med helt nye vanskelige ting, det må da være litt slitsomt i alle fall.... jeg kjenner at du imponerer meg! flink er du!!!! min svigermor ble mormor for ei uke siden i dag, og hun har vært der 4 av syv netter... for å hjelpe, og sikkert fordi at sånn er en mamma. min mmor var her første uka etter at vi kom hjem, det er liksom noe med det der... men oi oi oi du har da virkelig nok å tenke på. det er sikkert mest artig, men som sagt du imponerer meg, for det der hadde ikke hvem som helst taklet!
Gjest Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 nåå....jeg er da ikke noe helgen heller. jeg vet hva det vil si å aldri få avlastning ser du.vi hadde ikke en fridag før eldste var 13år,og da en helg.svigermor å co her vil jeg helst ikke snakke om....å mamman min bor så langt unna at hun ikke fikk hjulpet meg.men,vi er ikke vant til det,og har ikke savna det heller. er et slit å skal få sitt til å fungere,og hjulpet en annen familie,men jeg gjør det så gjerne.vet hva det vil si å være så sliten at man vil helst gjemme seg...å så får jeg jo all den kosen jeg bare kan få av to små .di er her hver dag,så jeg får da trimma meg,hehe. det som imponerer meg selv i dag egentlig er at vi klarte alt styret med tvillingene,hehe.di var premature,hadde div medfødte feil,var inne på sykehus rett som det var,fikk kolikk og greier.DET skjønner jeg ikke i dag hvordan vi fikk til=0) men må man så må man,og di er jo kommet seg veldig i dag da =0) jeg er IKKE noe superkvinne ser du.for jeg er sliten,giddesløs og bare meg.hehe.men har vel bare et enormt stort hjerte for barnebarnet. tenk deg.35 år og mormor...jeg som føler meg ung,sprek og ikke ferdig med barnsliheita ennå....jepp,dette er meg=))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå