Mamma till 2 barn Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Vi ska flytta 4 etager upp i samma hus-bor i ett funkis blokk. Leiligheten ovanpå hade vannlekage för 2 veckor sen. det rann vatten från alla tak härinne. Jag blev lite närmare hysterisk nästan!! Ringde min kärste på jobb o han cyklade hem som en galning. Nästa dag, kom den en kille som målte fukten härinne hos oss. Denna lägenheten är helt förstörd av fukt skadorna. Uh, uh, uh...Men det ordnade sig, efter ett par samtal med en man som hyr ut "amartments", dvs lägenhetshotel. Han hade tillfädigvis en lägenhet ledig i samma hus som vi bor i, så vi ska bara flytta upp våra kläder o barnens lekasker. Men ändå, så är det tufft att flytta. Jag tror i o för sig, att detta är det bästa för oss. Jag har svår astma o går på medisiner hela tiden pga att det är så fuktigt här hemma. Min son är dålig o min dotter har vart förkyld i snart 3 veckor pga denna hemsituation. Bläh....Nu skal lägenheten torkas med maskiner i ca 5 uker. Sen skal den total renoveras. Vi räknar med att bo i den andra lägenheten i ca 3-4 mnd. Under tiden, skal vi pröva att finna ett annat ställe att bo på. Så det blir min helg, att flytta. Vad skal du göra???
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Vi skal shoppe........... garasjeporter. Som jeg gleder meg. Men må man så må man.
dritgrei hei hei! Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 vi skla lagve litt julegaver tor jeg... håper det i alle fall.
dritgrei hei hei! Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 ha ha ha ha... jeg prøver en gang til: vi skal lage julegaver tror jeg...
Gjest Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 skal bare kose meg meg unger,mann og barnebarn i helga jeg =0)
♥Snulder Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 I kveld skal jeg bare slappe av og pleie bihulebetennelsen min.... kanskje med en liten vinskvett:) Men den blir liten assa... for i morgen formiddag er det dugnad i barnehagen. Vi er et av de dumme foreldreparene som alltid stiller opp.... mens andre alltid sitter hjemme...jaja... Søndag har vi planer om å fullføre rommet til Leah... har igjen noen få lister som må opp... Samt at vi må prøve å få tatt en tur til Ikea...på lørdag... Hellandussen.... jeg som trodde vi hadde en rolig helg foran oss....
Gummelillan Skrevet 3. november 2006 #7 Skrevet 3. november 2006 I kveld er det gullrekka (minus min høyt savnede Dyrhaug!) med pizza og rødvin på sofaen, forhåpentligvis etter at jeg har fått skikk på huset først.... Holder vi oss våkne til Skavlan er det ny rekord ;-) I morgen skal eldstejenta på bursdag og på ettermiddagen/kvelden skal vi ha middagsgjester. Menyforslag mottas med takk... Søndag blir det nok en tur i marka og så middag til svigermor. Lever jeg et A4 liv, eller ;-)))))))))) Jepp, gjør nok det! Lykke til med flyttingen!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå