Gå til innhold

god morgen jenter....! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

forkjøla liten , har rett og slett sovet godt hun, fra ni i går kveld til ti på seks.... det var fint! nå er hun tett som et urgammelt avløpsrør, men det er bare å stake opp iløpet av dagen, så blir hun nok frisk.

gutta mine sover og jeg har jo jammen meg sovet i natt jeg også, så nå går jeg rett og slett helgen i møte med litt, jeg gjentar litt, overskudd innabords. i alle fall -skudd... det er ikke dårlig bare det.

håper dere har hatt en fin nok natt, en sånn en hvor dere har sovet greit i alle fall.

jeg gleder meg til disse mørke morgenene lukter kongerøkelse og kalenderen skaper forventning og adventsglede i huset... det ikke så lenge igjen nå.

(marit Larsen høres litt ut som en pur ung Liv Ullmann når hun snakker)

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godmorgen:)

En pur ung Liv Ullmann!

*ler som man kan le når man nettopp har stått opp*

Der sa du det! Marit Larsen snakker veeldig ordentlig og har denne gammel-norsk-teater-klangen i stemmen ja:)

Så deilig at du har fått deg litt +skudd. Da er jo livet deiligere og leve når nervene ikke er på høyspenn hele tiden liksom..

Her ble natta dårligere enn vanlig. Tror Stefan reagerer på tannen som vokser frem, for han våknet plutselig halv ett i natt og sto og skravlet i sengen! Ikke sovnet han etter at jeg tok han over i min seng, i håp om å trøtte han ned med litt pupp. Neida. Da han vel var tilbake i senga si, var det sprutbæsj som sto på programmet. Men så ble det rolig etter to. Halv seks sto pappaen opp. Da våknet Stefan igjen. Og dumme, trøtte meg slang ut puppen igjen ja, selvom han egentlig har sluttet med noe særlig amming om natta. Halvåtte ble jeg igjen hentet frem fra drømmeland av mitt Prevansjonsmiddel:)

Det sa bip, og termometersymbolet blinket. Så da var det bare å stappe føleren i munnen. Etter dette sto jeg opp. Skal hente meg litt kaffe oppe nå...og Stefan sover videre*smiler*

Skrevet

Här har vi vart vakna sen 5.30 isag-då är vi heldig!! Annars står vi upp ca 5. Iallfall med min morgonpigga son. Men natten har vart lite tutt för honom, med oppkast osv. Därför sov han liiiiiiiiiite längre idag. Min datter sov til 6.30.

Nu har vi ätit frukost, ser lite på Noody o min datter skal snart få en flaska välling innan vi ska ta på oss o köra till barnehagen. Det är ju en uuuuunderbart, vacker morgon här på Ullern. Så vi ska ta en tur ut när vi kommer tillbaka.

Ha en helt underbar Fredag, tjejer!!!!!

Skrevet

uff... jeg gruer meg litt til de tennene jeg, han som snart er seks år reagerte med dårlig mage, (sprutbæsj på sprayboks, jeg kunne tatt patent på det), og feber og i det hele tatt i ulage. det høres med andre ord kjent ut, og da prøver man alt - deriblandt amming. det jør ingenting, du skal jo ikke amme til han er 14 uansett. vi må gjøre det som kjennes riktig ut i hjertet. jeg velger nemlig til tider å ha hjertet som barrometer i oppdragelses sammenheng (selvom det kan resultere i særs bortskjemte barn), og det ser ut som det fungerer sånn passe i alle fall.

et pipende prevansjonsmiddel hørtes lurt ut... hmmm skal jeg bruke det?

jeg syns prevansjon er så vanskelig. jeg er så redd for reaksjonen på hormonene...

ja ja, får la vær å hoppe på høyloftet da... ;-)

Skrevet

uff da pr. nydlich, oppkast på natterstid er ikke en koselig opplevelse, håper det blir bra med en rolig helg på dere da!

Skrevet

gjeeeesph........

sa noen "god" morgen??

vell,ikke her....3 "snørr"unger,hvor to har feber...en knert som våkna 5 og slett ikke lot meg sove igjen.kaffen smakte pyton,og det regner ute!!!

akehelga er nå et avblåst....jeh..

MEN...jeg har herlige unger,ei bikkje som trøster mor,ny kaffe,en mann som steller jr slik at jeg får sitte her=0) (skal få en stor pakke søndag)

Å,den Å`EN understreker jeg.skal ha barnebarnet i helga =0)

så får mamman være bare seg selv litt.slett ikke lett å være ung mor med en snørrete baby nei =0)

atpåtil er det fredag!!! det betyr...kos og ro i to dager!!!

jippiiiiiiiii dagen er egentlig god alikavell,hehe

Skrevet

syke barn, vond kaffe og regn.............................................

:-)

god morgen!

Skrevet

usch, da. "Rännskita" som vi säger in scweeeeden, är inte kul alltså, Mina barn hat, tvi, tvi, inte reagreat att få tänder. Inte än så länge iallfall. Men det kan ju förändra sig.

Prevantion ja..Jag slutade med det när jag var 29 år, av olika själ. Sen dess har jag inte använt något som helst. Förr gick jag på pp piller, men blev så dålig av det. Jag mådde illa hela tiden, hade ett j..la temprament o brösten var ömma. Inte bra. Bytte märke flera ggr, men det blev likadant. Jag tänkte på att pröva hormon spiral. men så berättade en väninna till mig, som forskar, att spiralhormonen ta "knerken" på ägget i limodern som redan är befruktat!! Har du hört tals om det???? Det visste inte jag. Så för min del blir det HELT oaktuellt. Det blir som att mörda ett litet forster faktiskt. Iallfall för mig. Jag skulle få alltför dålig samvete om jag gjorde det...

Du kanske kan testa p-sprøyte? Då tar du en spruta kun 1 gång om året. Nackdelen är att man kan få lite mellan blödningar o det kan ta lite tid innan man ev. blir gravid, om det nu är så att du har tänkt dig flera barn?? Sen finnes det p-stavar, som flera av mina väninnor har använt. Det skal också visst vara bra. jag hörde också att det har kommit en ny p-piller, som visst ska innehålla lika lite hormoner som i mini piller.

Så....du kan väl pröva dig fram lite o se vad du gillar. Ta också kontakt med en bra gynekolog. De kan ge dig mycket bra info.

See you later alligator, girl...

Skrevet

Hei og god morgen til deg og! Jo da jeg har vært oppe en stund! Vanskelig å sove til nærmere 11 med småtasser i huset... Forkjøla er hun og! Itillegg fikk jeg levert dagbarnet med seig, rennende nese. Jeg får henge en tørkerull rundt halsen på ham:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...