Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Er jeg veldig blåøyd som bruker dagboken på min side som nettopp dagbok? Leste nettopp at man ikke skulle legge ut personlige ting på nettet, på en sånn sikkerhets-side. Min side er jo ikke tilgjengelig for andre enn meg, håper jeg... Samboeren min sa han aldri ville gjort slikt, men han er jo også veldig forsiktig av seg da!
snuppelure 74 Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Jeg pesonlig kan ikke skjønne at det skal gjøre noe, det skal jo ikke være mulig for andre å se den da Nå har jeg aldri vært no flinkmed dagbøker, men hadde jeg vært det hadde jeg sikkert brukt den jeg også
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Takk for svar=) Synes dagboken er veldig grei å bruke jeg, kan anbefales, dersom det ikke er som samboeren min mener, at slikt ikke er trygt, at jeg ikke kan vite sikkert at ikke uvedkommende får tilgang til dagboken da....
enlea Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Jeg vil anbefale følgende side på nettet hvis noen er usikre på om hva som er lurt å gjøre og ikke gjøre på nett. http://www.nettvett.no/ Ellers så gjelder det jo å bruke sunn fornuft. Jeg ser blant annet her at dere legger ut bilder av barn og venner. Mange ville jo synes det også var risikabelt. Man vet aldri hvem som er der ute å surfer. Sannsynligheten for at noen med vonde hensikter skal surfe seg inn på siden er jo veldig liten Jeg personlig har valgt å ha passord på siden jeg har laget om barna slik at jeg kan ha kontroll på hvem som er der eller ikke. Men uansett så er man jo aldri trygg på eventuelle hackere. Så når det gjelder dagboken her så er jo muligheten for at noen klarer å hacke seg inn på akkurat din side veldig liten. Uansett greit å tenke seg litt om før man legger ut noe på nettet eller telefonen for den slags skyld...vet jo åssen det gikk med conradi og hansen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå