moderen Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 I dag skulle lille gullet blitt født... Det er ganske uvirkelig!!! Her har vi en perfekt liten fyr som vi har kjent i 10 uker allerede, og som begynner så smått å ville oppdage verden!!! Men det blir en ny tidsregning fra i dag, og vi kan begynne å se etter de "vanlige" tegnene på utvikling!!
Gummelillan Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Kjenner følelsen selv om det bare var 6 uker til oss da. Gratulerer med dagen og lykke til med alle fremskrittene som venter dere. Ganske så magisk tid dere har foran dere også ;-)
Karomamma Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Gratulerer!! Bare 6 uker for tidlig her også, men vet hvordan dere har det. Og vet heldigvis litt om de neste ukene og månedene som er sååååå spennende!!! Lykke til, det går bare så altfor fort
phantomet Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Gratulerer så mye med dagen!!! Jeg har jo fulgt med på den spennede tiden, der du modig og tappert ventet og ruget...Nå er endelig dagen her, selv om han har vært på utsiden i 10 uker allerede. Selv har jeg ingen erfaring med fortidlig fødte. Har vært så presis, at jeg ikke har noen erfaring med overtid heller....*smiler*
Gjest Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 gratulerer så mye med termindagen =0) fikk to premature,men bare 5 uker før.men kjenner den følelsen over å endelig starte å se etter tegn.er herlig å endelig kan sammenligne litt,og se etter små tegn =0) kos dere masse,alle sammen.
dritgrei hei hei! Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 jeg vet ikke helt hva kjeg skal si jeg... annet enn så godt at det har gått bra. ti uker for tidlig er ganske mye, det må ha vært en påkjenning. jeg vet ingenting om det du har opplevd jeg, men jeg kan sende deg en klem likevel, og si at du har mye å glede deg til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå