-MtG- Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Skal man ha med babyen på 6-ukerskontrollen eller er det bare mamma'n som skal sjekkes? Koster 6-ukerskontrollen noe eller er den gratis sånn som svangerskapskontrollene? Og de andre kontrollene da? Må man betale for dem? Sånn på helsestasjonen og sånn?
mamma`n te Kaja Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Du tenker sikkert på 6-ukers kontrollen hos legen du? Den er bare for deg, men du kan jo selvlfølgelig ha med deg babyen.. Timen er gratis... Alle kontroller på helsestasjonen er også gratis
Skogro Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Jeg har med barnet mitt, men du trenger ikke det. Den er gratis som de andre kontrollene, helsestasjon er også gratis...
-MtG- Skrevet 2. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2006 Takk skal dere ha:) Da vet jeg det. Tar vel med babyen alikevel tenker jeg, er jo litt moro å vise han fram til legen som har fulgt meg gjennom svangerskapet:)
mamma`n te Kaja Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Ja, gjorde jeg og... også var det bare pes å skaffe barnevakt syns jeg.. legen syntes det var bare koselig hun
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå