dritgrei hei hei! Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 sov godt! litt sånn hard vond klem med knokkelkinnben inn i det andre fjeset, men likefullt gitt av ekte glede!
Urtete Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 God klem til deg fra mitt myke bollekinn!!!!! Natta snille dritgrei!!)))))))
dritgrei hei hei! Skrevet 2. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2006 jeg var i en kaffebutikk i dag og kjøpte god kaffe til kjæresten min, og der hadde de tusen gode te'er .... da tenkte jeg på deg. natta fine gode urtete!
phantomet Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Sove godt vennen min, og håper at lille vennen sover bedre i natt, slik at du får sove nok.
Urtete Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Åhhhhhh, jeg smelter............................. Koselig! ))) Drøm søtt!
Karomamma Skrevet 2. november 2006 #7 Skrevet 2. november 2006 Natta, dritgrei!! Takk for at du heier på meg, du er jammen dritgrei, dritgrei! He he, tog du an....? Du snakker vel sånn forresten?
Gummelillan Skrevet 2. november 2006 #8 Skrevet 2. november 2006 Ka farsken, lægg du dæ nå? Sov godt da snuppa. Du er veeeldig flink til å hekle ;-)
phantomet Skrevet 2. november 2006 #9 Skrevet 2. november 2006 Eg trur ikkje at hu tog an altså...*ler* For hu snakke ikkje sånn...hu bare fake Siddis-dama....*ler*
dritgrei hei hei! Skrevet 3. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 3. november 2006 eg snakk'ischje sånn så di gjørrr her, æ snakke sånn hær :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå