Northernlights Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Her står banan som nummer en, med pasta (lasagne) som en god nummer to. =) Han er 12 mnd.
Expat Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Fussili (pastaskruer) med pesto, hands down.
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Druer!! Hun blir helt VILL når hun ser det på butikken eller på bordet...hehe
Monstermamma Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 pære, honnikorn og grillpølser med makaroni
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 min 1 åring elsker frikadeller, karbonader, kumle. Han spiser det jeg spiser.
Livmor Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 Uten tvil... fisk. Altså fiskeboller, fiskepinner, fiskekaker og stort sett sånt som jeg ikke akkurat elsker:) Skjønner ikke hvor han fikk det matvettet fra. Som en god nr to er druer. Han blir spinnvill når han får det:)
Myra Skrevet 3. november 2006 #7 Skrevet 3. november 2006 Min gutt spiser det meste. Fiskegrateng til middag er VELDIG godt. Har i det siste oppdaget mandariner, namnam.
Frk Vims Skrevet 3. november 2006 #8 Skrevet 3. november 2006 Tror det må bli poteter, grønnsaker og saus med en el annen type kjøtt.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 3. november 2006 #9 Skrevet 3. november 2006 Spaghetti med kjøttdeig, sopp, løk og mais blandet i tomatpurre.... Han elsker det, da spiser og spiser han.. Hjemmelaget pizza kommer nok på en god nr 2.. Men vi er veldig heldige - for det som ligger på tallerken blir spist..
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 3. november 2006 #10 Skrevet 3. november 2006 pølse og potetstappe! ;oD hun er 12mnd.....
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 3. november 2006 #11 Skrevet 3. november 2006 Til middag er det de tre p'er: Pizza, pasta, pølser. Det er utrolige mengder hun kan spise av det i forhold til det meste annet. Ellers er det banan og druer. Og rosiner. Namnam!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå