#gurimalla# Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Jeg har lyst til å overraske mannen min og tenkte å be han med på tur. Vi har en jente på 10 mnd.som vi enda ikke har hatt barnevakt til, så det er på tide med en kjærestetur synes jeg,bare vi to. Men HVOR???? Vi vil ha litt shopping,god mat,velvære og en koslig,intim atmosfære. Og det må ikke være for langt hjemmefra.... Så helst en plass i Norge... Så her har dere en gylden mulighet til å skryte av byen deres jenter.....
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Roma, ikke langt hjemmefra! Eller Alta.Der er det fint!
#gurimalla# Skrevet 2. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2006 Der har jeg vært¨å enormt mange ganger... Kjenninger der Koselig by!!!
Hilde85 Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 jepp.... liten, men koselig by... også et utrolig fint hotell her kallt rica seilet hotell:) bygd uti sjøen... sky bar på toppen... tenk kor romantisk å stå på verandaen på toppen der da... hehe
#gurimalla# Skrevet 3. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 3. november 2006 Dytter denne litt jeg... I håp om og få flere forslag...
snull Skrevet 3. november 2006 #7 Skrevet 3. november 2006 Tromsø Utrolig fint her akkurat nå!!!!!!!!!! Blå himmel, sol, sne på bakken,hustaka, trærn(egentlig overalt da) og - 4,5 grader!!
T#3 Skrevet 3. november 2006 #8 Skrevet 3. november 2006 Hei! Hvor bor dere hen da? Blir bare nyskjerrig... En weekend-tur til Praha da? Litt langt kanskje? Men der er det fantastisk. Har ikke vært der på vinteren men...
Skorpion77 med Gull-Fisk Skrevet 3. november 2006 #11 Skrevet 3. november 2006 Jeg kunne faktisk ha tenkt meg å dra til Røros. Har aldri vært der men synes det ser så utrolig koslig med gamle hus og fin natur. Leste også en resturantanmeldelse derfra som var kjempebra...husker ikke navnet på resturanten, men der laget de mat med råvarer fra plassen..fikk 6 i terningkast.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #12 Skrevet 3. november 2006 SPA helg!!!!! Holmsbu har jeg hørt mye bra om. KAnskje ikke shopping, men kan jo stoppe på veien dit kanskje!!
Skorpion77 med Gull-Fisk Skrevet 3. november 2006 #13 Skrevet 3. november 2006 Holmsbu har vi vært på. Deilig avslappende og idyllisk! Men lite shopping da..kanskje noen souvenirer i resepsjonen, he he..
-carina- Skrevet 3. november 2006 #14 Skrevet 3. november 2006 Jeg er jo utrolig glad i Fredrikstad, da... Veldig koselig liten by, med Gamlebyen, Isegran, Hvaler-skjærgården, brygga... Stor og liten by på samme tid! Eneste er vel at det er mer sommerby enn vinterby... Litt surt og kaldt der nå! Men anbefales til sommeren!!!! )
T#3 Skrevet 3. november 2006 #15 Skrevet 3. november 2006 Røros...helt klart!! Anbefales på det sterkeste!!
merskaa Skrevet 3. november 2006 #16 Skrevet 3. november 2006 loen på hotell alexandra... der e kjempe fint, me spa, go mat og kjempe fin natur! litt shopping rundt loen, ricco vero, lager utsalget t skogstad og litt butikka... www.alexandra.no
#gurimalla# Skrevet 3. november 2006 Forfatter #17 Skrevet 3. november 2006 Tusen takk folkens,her var det mange gode forslag.... Har vært innom tanken på røros for dere som nevnte det. Har aldri vært der,men det ser jo så koslig ut.Spa hælg har jeg og tenkt på... Dere ga meg noe å tenke på her jenter..
høstglede Skrevet 3. november 2006 #19 Skrevet 3. november 2006 Anbefaler på det varmeste å bo på Quality hotel&resort Røros. Var der i sommer. Bra service og fine rom. God tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå