Gå til innhold

Angående invitasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lager dere de selv eller kjøper ferdig å skriver på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes det koseligste er å lage selv, men har ikke alltid så god fantasi da:) så det blir mye til at jeg kjøper;)

Skrevet

Nettopp ferdig med å lage mine. Kjøpte en stor kartong i rosa som jeg klippet ut i passende store kort (større enn bildet slik at det blir en rosa kant rundt). Jeg printet ut bilde av barnet på datamaskinen på vanlig ark, med fire bilder på hvert A4 ark, i grått. Jeg klippet ut hvert av disse bildene og limte ett og ett bildet på hvert kort. Så tok jeg rester av kartongen og klipte ut hjerter, og limte ett hjerte i hvert hjørne på bildet/kortet. På hjertet kantet jeg det med stiplet linje, slik at det så ut som hjertet var sydd på. Kan lage hull og knyte en sløyfe på toppen av kortet, men jeg droppet det, da jeg ikke har tid til å komme meg ut å kjøpe det. På baksiden skriver jeg invitasjonen i sølv, også putter jeg de i vanlige hvite konvolutter som jeg limer et kartonghjerte på utsiden av.

Skrevet

Har lagt ut bilde av invitasjonskortet jeg har laget på hjemmesiden vår www.ammabeca.piczo.com, gå inn på knappen "baptism" og videre på "invitation".

Skrevet

Jeg gikk inn på www.elkjop.no Der var det flere kort en kunne velge mellom (rosa, blå og hvite). Etter en har valgt kort legger en på et bilde og så skriver man en liten tekst ved siden av. Kjempe enkelt og kjempefint.Og det hele koster 39,- for 10 stk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...