Gå til innhold

En kjapp en mens jeg strikker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... HA HA HA HA HA!

Nå fikk jeg endelig sett den mye omtalte IKEA-reklamen!

He he he!! Noe for oss Tårnfrider...

(sier hun som sitter i sofaen og syr nye strikk under bena på vinterdressen mens tørketrommelen og oppvaskmaskinen går, mannen ligger til sengs med spysjuka, jobbdokumentene skriker på stuebordet sammen med Pepsi Max og mmmmmm... julemarsipanpølser...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men hva eller hvem er tårnfrid?

Skrevet

Otto Jespersen karikatur.....effektiv småbarnsmamma som sateser på karrieren...leverer gjernen poden inn hos securitas i bomringen eller til bagasjeoppbevaringen på Oslo S...

Og gutten har bestandig sykkelhjelm på

Skrevet

JAAAA, er ikke den reklamen kuuuuuuul eller!!!!!!!!!!!!!!!??!!!

Ler meg skakk! :))))

Skrevet

Jeg ler fortsatt, jeg!!

Hun som spiller dama i reklamen er skikkelig morsom. Vi var på revy med henne og kompanjongen på kjærestens bursdag i sommer. Veldig gøy!!

Skrevet

Mmmm... pleier å ta en kjapp en mens jeg rører i sausen, vi, da. Veldig tidsbesparende. Dessuten pusser jeg tenner før jeg står opp, og her hos oss faller julaften samtidig med påskeaften, så er vi ferdige med det. I jula står sommerferien for døren. Ungene gjør lekser i badekaret, og jeg har endelig greid å lære gubben å pusse vinduer mens han klipper tåneglene. (passer fint, for behovet melder seg omtrent like ofte for begge deler...)

Så jeg skjønner ikke hva som er så morsomt med den reklamen jeg...

Skrevet

HA HA HA HA!! Utrolig bra!

Nå skjønner jeg at du ikke skjønner hva vi andre skjønner....

Aaaaanyways... vi har visst en god del å lære av deg, moderen!

Såpass skjønner jeg :)

Hmmm.... det der med leksene i badekaret skal jeg snart begynne å øve på, gitt! Hun er jo blitt 17 mnd allerede!

Skrevet

He, he, he!!!!

Ler meg skakk! Og nå tror jeg ikke det bare er min ut på by'n for å øve meg til 17.-opplevelse som gjør det... ;-)))))

Skrevet

*ler meg skakk*

Skjønner godt at du ikke synes den reklamen er det minste morsom moderen....*skratter*

Skrevet

Ja den er bare utrolig morsom.

Og jeg kjenner meg igjen ....

skrubber dusjkabinet nettet mens jeg dusjer selv, vasker badegulvet santidig med tannpuss etc

Men nå er jeg heldigvis i permisjon og har litt mer tid - selv om det blir en del jobbmøter likevel.

Eldstemann her (9 år) lurte på hva en kjapp en var:-)

Skrevet

Ja hvordan forklarte du den til sønnen din da Tiggywinkel?

Skrevet

Jeg klarte å prate den vekk med å prate om at hun ville kose men ikke hadde tid til det.

Når forklaringen begynte å bli for lang ble han uinteressert.

Heldigvis, slike samtaler er det kanskje greit å være litt mer forberedt på..

Skrevet

Hehe... jeg har av erfaring lært at disse spørsmålene dukker opp når man minst venter det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...