Urtete Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Snart er det helg, jenter!! Hærlig, hærlig, hærlig! Fredag kveld er ukens aller beste! Følelsen av å ha hele helgen foran seg er vidunderlig! )
dritgrei hei hei! Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 her har fredagen blitt verdens beste dag, og helgene har blitt supre... for kjæresten har valgt å enten ikke jobbe, eller jobbe kort dag på fredager, så helgen starter liksom på dagen på fredag.... tenk så flott. helgen blir lang og utrolig koselig. det er toppen! så enig med deg min venn urtete... herlig, nå er det snart helg!
Urtete Skrevet 2. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2006 ) Ååååå, så heldig du er dritgrei! Hvor får man kjøpt menn med sånne prioriteringer??? ;o)
phantomet Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Phantom-mannen har fått pålagt halv dag på fredagene frem til jul av sjefen, for han jobber altfor mye... Så her starter helgene tidligere også... Jippi, så lenge det varer...*smiler*
Urtete Skrevet 2. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2006 JØSS!!!! Nå sitter jeg her med hakaslepp, altså! ) Totalt ukjent for meg (dessverre!), men det høres superduperknallhærlig ut! Hvis min sambo skulle avspasert for all tiden han bruker på jobb, da hadde han vært hjemmeværende til julen 2010 omtrent...... Synes dere er heldige, jenter!!!))))
Natteravnen* Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 jepp, ser også fram til fredagen, for det er den store tv-kvelden min!!!!!!!!!!
Urtete Skrevet 2. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 2. november 2006 Har du også et sånt vidunder av en mann, Karomamma??? )
dritgrei hei hei! Skrevet 2. november 2006 #9 Skrevet 2. november 2006 jeg har kjøpt ham på nett faktisk..... mye fint å få tak i på nettadresser som slutter med .no ;-)
Urtete Skrevet 2. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 2. november 2006 HAAHHAHHAHAHAHAH, han kosta flesk, skjønner jeg!!?!))
Karomamma Skrevet 2. november 2006 #11 Skrevet 2. november 2006 Nei, her er det jeg som er hovedforsørger og jobber ræva av meg.... Mannen min kommer heldigvis hjem til faste tider han (mens jeg alltid er alltid jæv.... sliten). Huffda - pleier ikke klage, men i dag er en sånn dag bare Derfor: jippi jippi jippi for fredagen!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 2. november 2006 #12 Skrevet 2. november 2006 jeg heier på deg karomamma! du er flink!!!!!!!!!!
Urtete Skrevet 2. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 2. november 2006 Sånne dager har vi alle! ;-/ Men da blir jo fredagen (om mulig) ENDA hærligere!!!!)))))))
dritgrei hei hei! Skrevet 2. november 2006 #14 Skrevet 2. november 2006 kosta litt i tlf og reiser... helt til vi landa i samme hus noen mnder senere... :-) nå er han ikke så dyr, men jeg derimot.... ha ha ha ha ha
phantomet Skrevet 2. november 2006 #15 Skrevet 2. november 2006 Det var den store TV kvelden her i huset....men så ble den okkupert av Synnøve, og dermed mistet fredagen noe av sin sjarm
dritgrei hei hei! Skrevet 2. november 2006 #16 Skrevet 2. november 2006 synnøve har tapt seg... sorry!
Urtete Skrevet 2. november 2006 Forfatter #17 Skrevet 2. november 2006 Definitivt! Hun egner seg bedre på radio nå..................
dritgrei hei hei! Skrevet 2. november 2006 #18 Skrevet 2. november 2006 fin på radio.... ungdomssprell på tv hører fortida til....
Urtete Skrevet 2. november 2006 Forfatter #19 Skrevet 2. november 2006 YES!!! Sprellene hennes var sjarmerende i et års tid, men nå er det bare stressende og teit i mine øyne...... Sårry Synnøve! :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 2. november 2006 #20 Skrevet 2. november 2006 ja for hu er jo søt, det er ikke det... bare ... uff .... slutt!
Urtete Skrevet 2. november 2006 Forfatter #21 Skrevet 2. november 2006 Enig, enig...... Punktum finale!
Gummelillan Skrevet 2. november 2006 #22 Skrevet 2. november 2006 Ja, i fare for å høre ut som en gammel dame; Jeg savner deg Dyrhaug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå