solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Vi skal ha det. Man ser jo babyen på en helt annen måte enn ved vanlig UL, så bilder som ei på jobb hadde av babyen sin fra 3D UL.
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 oi... skulle skrive mer... Jeg tok det her om dagen, på Nøtterøyklinikken, ikke så fornøyd, for snuppa lå med ryggen til , så vi fikk ikke noen fine bilder.. Men helsa var bra da, det viktigste.. Men mannen har lovet meg, vi skal snart ta en til, å håper hun hilser på oss denne gangen...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 vil bare si en ting... nøtterøy klinikken, ikke stol på han... han kan ikke noe om utviklingne til en baby.. han er radiolog, og ikke lege,jordmor.... var hos min jordmor idag og fortale at vi hadde vært hos han og han sa at min gutt i magen var litt stor, lå over sin kurve.. det måtte jeg ikke høre på... er vist mange som har klaget på han, men de klarer ikke å stoppe han... lege foreningen har vist vært inni bilde.. han tjener bra på å se hvilket kjønn det er, og at alt ser bra ut.. men ultralyden på sykehuset er bedre, og man kan stole på den, da alle barn er like i uke 17-18.. men etter det forandrer alle seg... så ikke stol helt på han... de er vist flinkere på majorstuen, da de er utdannet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå