Gå til innhold

kule i bryst på jente


Anbefalte innlegg

Skrevet

hej hej...

 

jeg har en datter på 15 dage, jeg har netop i kveld fundet en kule i brystet... har det nogen betydning?? jeg synes egentlig den var lidt stor, og er redd hvad det kan være.... nogen som ved det....??

 

hilsen christina

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tor du bør stille dette spørsmålet i mer generelt forum med mer aktivitet. Da får du sikkert flere svar.

 

Er det hos deg eller babyen det er en kul? Babyer er ofte litt påvirket av mors hormoner den første tiden og kan ha litt hovne bryst. Hvis kulen er hos deg kan det være en tilstoppet melkegang. Da kan du prøve å massere litt forsiktig over kulen i retning mot brystknoppen mens du ammer, men ikke trykk hardt.

 

Spør evt. på helsestasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...