crune Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 hej hej... jeg har en datter på 15 dage, jeg har netop i kveld fundet en kule i brystet... har det nogen betydning?? jeg synes egentlig den var lidt stor, og er redd hvad det kan være.... nogen som ved det....?? hilsen christina
Minmai Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Tor du bør stille dette spørsmålet i mer generelt forum med mer aktivitet. Da får du sikkert flere svar. Er det hos deg eller babyen det er en kul? Babyer er ofte litt påvirket av mors hormoner den første tiden og kan ha litt hovne bryst. Hvis kulen er hos deg kan det være en tilstoppet melkegang. Da kan du prøve å massere litt forsiktig over kulen i retning mot brystknoppen mens du ammer, men ikke trykk hardt. Spør evt. på helsestasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå