Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Har så lyst til å la tungen min gli gjennom en pulsrende våt fitte... gjerne sammen med samboeren min... mmm deilig...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 er det mulig å være så forskrudd i hodet???ærligtalt,dette er ikke en side for idioter,se og kom deg på en eller annen slibrig sex side på nett å sett inn den pulserende fantasien din der!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dette er en side for gravide,å jeg synest ikke slike ting har noe å gjøre her!!! hva er det med de ansvarlige for denne siden som tillater at slike meldinger blir sluppet til???? nå skjønner jeg at folk går over til div.andre forum for gravide.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 til dere to over her... HVORDAN ble dere gravide??? Jomfrufødsel? Eller KAN det hende at dere også har bedrevet litt nasty-nasty i sengehalmen?
Gjest Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 nå skjønner jeg ikke hva du mener... barn kommer da vitterlig med storken;p
Diva Muffin Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 er det ikke litt pussig å bli kalt forskrudd i hodet av en som bruker ørten trykk på utdroppingstegnet, egentlig? synes folk skal få lov å ha litt lyster og fantasier, det er virkelig et sunnhetstegn!
Prexide - 19 februar:D Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 tuonela : man kan holde knappen inne mens man holder <1> knappen inne også så kan man trykke en lang gang xD hihihi.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #9 Skrevet 10. november 2006 Du anonyme som skrev dette først er virkeli ekkel...!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #10 Skrevet 11. november 2006 Dessverre har kåte mannfolk tatt fullstendig over denne nettsiden.
endaengang Skrevet 12. november 2006 #11 Skrevet 12. november 2006 UTDROPPINGSTEGNET?? Det var et nytt navn på det tegnet, vel?? HAHAHAHAHAHAHAHA.. Forskrudd? JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #12 Skrevet 12. november 2006 ja det har vi og er stolte av det *glise kvalmt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå