Jente89 ♥ Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 vet ikke hva jeg skal ha på meg i dåpen.. Hva hadde du på deg? har du bilder fra dåpen som jeg kan se?
Lulipus med lita prinsesse Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 med første jenta hadde jeg svart dressbukse å svart jakke. enkelt å greit! med nr 2 hadde jeg en fotsid mørk rosa kjøle å kåpe til!!! denne gangen skal jeg ha kjole, men har ikke bestemmt meg for hvilken enda;)
Lystpåentiljeg Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Det blir bunad i kirken, men må bytte etterpå mtp amming + unngå gris når jeg skal ordne med rydding av border etc.
Ajam Skrevet 4. november 2006 #5 Skrevet 4. november 2006 Her blir det bunad både i kirken og selskapet.
kruta78 Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 her kommer vi ikke i bunaden, så d blir svart bukse med en topp til:)
silje082 Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Hadde bunad hele dagen, ikke pes med amminga å ikke en eneste flekk etter ryddinga. Kan renses om uhellet hadde vært ute. Alle som har bunad hadde det.
* Zoë * Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 På storebrors navnefest hadde jeg på meg en drakt i silke (skjørt og topp). På lillesøsters navnefest skal jeg ha på meg en kjole. Den er ganske fin. Skal bruke samme kjolen til julebord og nyttårsfest.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 12. november 2006 #9 Skrevet 12. november 2006 Vi skal ha dåp til Mina i januar.. regner med at det blir en dressbukse og en topp på meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå