Gjest Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Det ble high floor superior room på Oslo plaza.
Gurine og gulla Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 oj så pass. hvor mye må dere betale for det da? er ikke det den øverste suiten?
Gjest Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 Betaler 1650? Husker ikke helt jeg.Det ligger høyt oppe, ja. Hvor høyt vet jeg ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå