furia Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Tullemor er veldig opptatt av å fargelegge og skrive navnet sitt for tiden. Hun er nettopp fylt tre år. Hun har et enkelt navn å skrive - Anna så det er kanskje ikke så vanskelig, men når hun fargelegger så holder hun seg 90% innenfor strekene. Bruker lang tid og er nøye. Holder fargeblyanten helt riktig også. Vi synes selvfølgelig at hun er verdens flinkeste så hun får masse skryt ;o) Husker ikke hvordan storesøster var da hun var 3 år, hun er 11 nå.. Er deres treåringer opptatt av å tegne og skrive bokstaver?
tuninna ♥ 2pp Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 min treåring tegner bare krusseduller.... men hun er ikke så opptatt av å tegne heller, så mulig derfor hun ikke er så flink
lbml Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Datteren min er veldig opptatt av bokstaver. Hun skriver de fleste bokstavene, men hun skriver ikke navnet sitt. Hun heter kun B ennå siden det er bokstaven hennes. Så om hun ser hele navnet sitt, så er det kun den første bokstaven som er navnet hennes ) Hun liker å tegne, men ikke å fargelegge. Så om hun holder seg innenfor linjene vet jeg ikke. Når hun skal tegne så skriver hun for det meste bokstaver. Men tantebarnet mitt tegner strekmennesker. Får med både fingre og hår på mennesket hun tegner. Hun er også 3 år.
Bia-liten Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Nå er vår frøken bare 2 år og 10 mnd, men jeg kjenner henne igjen. Hun skriver riktignok bare forbokstaven sin, men har dobbeltnavn på 10 bokstaver...... Liker godt¨å fargelegge, og er stort sett innenfor strekene. Tegner mye, og har hatt storproduksjon av hodefotinger. Merker at hun har tatt et kvantesprang utviklingsmessig, for alt dette (+ å stupe kråke) har kommet siden 12. oktober! Satser på at det roer seg litt nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå