Gå til innhold

Hvor mange ganger i døgnet ammer dere 6-7 mndinger....??(u/t)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min ammes 4 ganger om dagen og som regel to om natta. I tillegg spiser han grøt 2 ganger. Prøver å gi han litt middagsmat og, men det faller ikke særlig i smak ennå. Håper å slutte med nattammingen snart. Han er akkurat fyllt 7 mnd.

Skrevet

Jenta mi på 6 mnd ammes ca 6 ganger i døgnet hvorav en gang er om natten. Får ellers 1/2 frutti til lunsj med medisin og 1/2- 1 porsjon grøt til kvelds.

Skrevet

Jeg ammer vel kanskje litt mye. Hun er nå litt over 6 mnd og ammer henne opp til 6 ganger om dagen og 2 ganger om natten. Hender hun våkner oftere på natta og vil ha pupp og det får hun. Jeg gir henne også fast føde, men hun får alltid pupp etterpå..

Skrevet

Gutten min er også litt over 6 mnd. Jeg ammer 5 ganger om dagen. Gir i tillegg litt grøt m/frukt til lunsj og litt til kvelds. Er så griseheldig at jeg har sluppet å nattamme siste 4 mnd :-)

Skrevet

Pupp og mme (20-80ml) kl. 08, pupp kl.11, pupp og grøt kl.14, pupp kl.17, pupp og mme (20-120 ml)kl.19, pupp ved midnatt og noe som kjennes som hele natta... Gir henne så mye hun vil ha av grøt og mme, men den nattpuppen er hun visst avhengig av...!

Skrevet

vi har ikke noe helt faste rutiner på når det er mat... hun får vel pupp i allefall 6 ganger om dagen..og 2-3 ganger om natten... men trenger nok egentlig ikke noe særlig med mat om natten... er nok mest kos..får pupp når hun vil ha hun...

hun pleier å få litt grøt ca kl 11.. men er ikke så mye hun spiser..blander mm med 2 ts grøt pulver..og hun spiser som oftest bare halvparten...

hun blir 6 mnd på mandag

Skrevet

5 ganger. Pupp på senga i 7-8 tida, grøt +pupp 10-11 tida, fruktmos + pupp 1-2 tida, middag+pupp 4-5 tida, grøt+ pupp i 7 tiden. Sover som regel hele natten, hvis hun våkner stapper jeg bare inn tutten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...