elin25 Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Hei alle sammen Ny her. Har en liten gutt på 7 uker. For nesten 2 uker siden ble han litt forkjøla. Trodde ikke så små ble forkjøla jeg??? Vel, problemet er at han er fremdeles tett i nesa og litt snørrete. På dagtid er det ikke noe problem. Problemet er på natta. Spesielt rundt mating. Fordi han er tett så kaver kan så mye, snøfter og grynter som en gris! Han svelger endel luft når han spiser fordi han styrer så fælt. Det resulterer i mye raping, gulping og litt gråt. Han våkner og er ikke lett å få lagt igjen. Det går bare 2 timer mellom matingene. Tor ikke han får spist seg helt mett pga alt styret. Begynner å bli sliten av dette nå. Og synes jo så synd på den lille stakkaren. Drypper nesa hans med morsmelk. men noen med flere gode råd????? Takker for alle tips!
WP-TLogPeanut Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Har du en sånn neseballong fra apoteket? De er gode å ha , sug ut snørret litt etter du har dryppet nesa med mm
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 akkurat det samme er jenta mi...bruker førdt saltvannsdråper så nesesuger og da blir det mye bedre
elin25 Skrevet 2. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2006 Takker. Skal kjøpe "neseballong" imorgen? Men hva er det og hvor får jeg tak i det? På apoteket eller?? Og jeg tar et spørsmål til, til en med litt mer erfaring på å være mamma enn meg! Skal på helgetur imorgen. Rakfiskfestivalen på Fagernes. Bør jeg kjøpe babyparacet og ta med for sikkerhetsskyld? Har termometer. Kommer til å pakke med oss så mye at vi trenger henger! Første gang vi tar han med på tur. Blir spennende!
WP-TLogPeanut Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 På apoteket ja,bare å spør damene der,så finner de i en til deg,de skjønner helt sikkert hva du mener med neseballong/nesesuger. Hehe,blir spennende å dra på tur. Kan jo være kjekt å ha med et par stikkpiller,pleier selv å ha med det. En vet jo aldri med disse små... Kos dere i helga,håper lillegutt holder seg frisk
langevipper Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 jeg blandet mm og saltvann og dryppet det i nesen... følte det virket bedre enn de to hver for seg. Oda ble mye bedre etter 5 - 10 minutter. Oda har vært forkjølet to ganger, og begge ganger har det vart fra 1 - 2 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå