Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Hva gjør jeg?!?!?! Prøver å gi han grøt - Nei Brødskive - Nei Melk - Nei Han kan til nød drikke litt vann, men ellers spiser eller drikker han ikke noe!!! Er så fortvilt!!! Hjelp meg! Jeg ammer ikke. Han får mme.
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 hvor lenge har dette vart?? er jo sånn med oss og innimellom at vi ikke orker så mye mat...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 2dager.. Mulig jeg overreagerer, men syns det er så ekkelt...
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 hm... har ikke vært borti dette selv.. men ville kanskje ringt helsestasjonen bare for å høre... roer oss litt mer da... men ellers er det ihvertfallviktig å få i han masse drikke... kanskje han brygger på noe.. har selv ikke fått i gutten min mat idag... bortsett fra noen super mm.... men har hatt feber siden igår da.... er det ikke ofte unger nekter å spise når de får tenner...????
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 hos megvar det motsatt. Han ville ha mere mme når han fikk tenner. hehe:) Legen sat det var ikke for matens skyld, men for bitinga sin skyld. Ja, skal ringe HS nå jeg. For er ikke så morsomt. Han er jo sulten, bare trøtt hele tiden og griner- menmat?? Nei.
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 Gjør det du.. Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå